Gister heb ik mobiel internet aan gezet voor mijn abonnement. Tot op heden werkt dit nog steeds niet.Ik heb alle tips van jullie doorlopen. Ook al mobiel opnieuw opgestart.
Heb alle instellingen gedaan die geadviseerd worden door Telfort.
Ik heb een toegangspunt toegevoegd aan mijn instellingen van mobiele netwerken.
Zou er iets bij jullie geblokkeerd staan?
Kunnen jullie daar eens naar kijken voor mij?
Alvast bedankt!
icon
Beste antwoord door Jasper - Telfort 20 september 2019, 20:45
Bedankt voor de gegevens @RonZ, daarmee heb ik het abonnement gevonden en ik zie inderdaad een blokkade op datagebruik staan. Dat is niet handig als je dat juist wilt gebruiken natuurlijk, ik heb deze blokkade voor je verwijderd. Het kan zijn dat het toestel de verbinding hierdoor automatisch ziet en pakt, als het over een paar uur nog niet gelukt is kan je het toestel even opnieuw opstarten zodat het gedwongen wordt de verbinding te zoeken. Laat je me weten of het daarmee gelukt is?
Bekijk reactie