beantwoord

Mobiel internet werkt niet

• 20 september 2019
  • 5 reacties
  • 330 keer bekeken

Reputatie 1
Gister heb ik mobiel internet aan gezet voor mijn abonnement. Tot op heden werkt dit nog steeds niet.Ik heb alle tips van jullie doorlopen. Ook al mobiel opnieuw opgestart.

Heb alle instellingen gedaan die geadviseerd worden door Telfort.
Ik heb een toegangspunt toegevoegd aan mijn instellingen van mobiele netwerken.
Zou er iets bij jullie geblokkeerd staan?

Kunnen jullie daar eens naar kijken voor mij?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 20 september 2019, 20:45

Bedankt voor de gegevens @RonZ, daarmee heb ik het abonnement gevonden en ik zie inderdaad een blokkade op datagebruik staan. Dat is niet handig als je dat juist wilt gebruiken natuurlijk, ik heb deze blokkade voor je verwijderd. Het kan zijn dat het toestel de verbinding hierdoor automatisch ziet en pakt, als het over een paar uur nog niet gelukt is kan je het toestel even opnieuw opstarten zodat het gedwongen wordt de verbinding te zoeken. Laat je me weten of het daarmee gelukt is?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @RonZ, welkom bij ons op het forum. Als je internet hebt toegevoegd aan je abonnement wil je dat natuurlijk wel kunnen gebruiken! Ik wil met je meekijken, ik zie dat je al een adres en 06-nummer op je forumprofiel hebt ingevuld. Ik neem aan dat het om dat nummer gaat? Om alles te kunnen nakijken heb ik de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie") ook nog nodig, zou je die kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder reageert weet ik dat ik voor je kan kijken.
Reputatie 1
Hoi @Jasper - Telfort, de gegevens zijn toegevoegd.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de gegevens @RonZ, daarmee heb ik het abonnement gevonden en ik zie inderdaad een blokkade op datagebruik staan. Dat is niet handig als je dat juist wilt gebruiken natuurlijk, ik heb deze blokkade voor je verwijderd. Het kan zijn dat het toestel de verbinding hierdoor automatisch ziet en pakt, als het over een paar uur nog niet gelukt is kan je het toestel even opnieuw opstarten zodat het gedwongen wordt de verbinding te zoeken. Laat je me weten of het daarmee gelukt is?
Reputatie 1
Bedankt @Jasper - Telfort heb de telefoon even opnieuw opgestart en ik kan nu gebruik maken van het mobiele internet.
Super bedankt voor de service.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan @RonZ! Veel plezier met de internetverbinding en als we nog iets kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer