beantwoord

Mobiel internet werkt niet

  • 21 januari 2019
  • 3 reacties
  • 333 keer bekeken

Vandaag is mijn mobile nummer overgezet naar telfort. bellen kan wel, internetten via mobiel lukt niet

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door jimny 21 januari 2019, 16:34

Heb je het toestel almeven uit- en weer aangezet
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je het toestel almeven uit- en weer aangezet
Bedankt voor de tip. hij doet het weer.
Reputatie 8
Badge +10
Welkom op het Telfort forum @me647452, en welkom bij Telfort 🙂 Goed om te lezen dat het met de hulp van jimny al is gelukt. Door het opnieuw opstarten maakt het toestel opnieuw verbinding met het netwerk, en kon het internet in dit geval ook actief worden.
Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer