beantwoord

Mobiel internet werkt niet

• 24 juli 2018
  • 6 reacties
  • 317 keer bekeken

Ik heb voor het eerst besloten internet bij te voegen aan mijn abbonement, maar niks werkt. ik kan ook nergens 4G aanzetten.. Kan iemand mij helpen?!

mvg,
icon

Beste antwoord door jimny 25 juli 2018, 17:59

Omdat je wel een databundel ziet staan denk ik dat er een blokade op je dataverkeer zit en daar moet webcare Telfort dus even naar kijken, zet je mobiel nummer in je forumprofiel zodat Webcare weet wie je bent zodra jetopic aan de beurt is reageren ze wel
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zet je toestel eens uit en weer aan, wellicht werkt het daarna wel
Tig keer geprobeert, met geen resultaat helaas..
Reputatie 8
Badge +17
Als je inlogt op je mijn telfort mobiel zie je dan je databundel staan

Doorloop onderstaande link even door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/topic
Heb alle stappen doorlopen. 4G aanzetten lukt niet, krijg nergens te zien waar dat kan. Geen winkelwagentje...

ik zie trouwens wel een databundel staan, ja..
Reputatie 8
Badge +17
Omdat je wel een databundel ziet staan denk ik dat er een blokade op je dataverkeer zit en daar moet webcare Telfort dus even naar kijken, zet je mobiel nummer in je forumprofiel zodat Webcare weet wie je bent zodra jetopic aan de beurt is reageren ze wel
Reputatie 8
Badge +11
Hoi mussie, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je internet had aangezet, maar het werkte niet, dat is niet fijn. Ik zie dat je ondertussen gebeld hebt en dat het werkt. Mocht ik zo nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer