Mobiel internet werkt niet

• 3 april 2018
  • 10 reacties
  • 104 keer bekeken

Gisteren was mijn databundel op, en zoals ik weet word dan mijn internet veel trager.
Nu is vandaag mijn nieuwe maand in gegaan maar is mijn snelheid nog steeds hetzelfde als toen mijn data op was.
Heb alle stappen al geprobeerd maar niks helpt. Wat kan ik hier aan doen?

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Toestel al even uit en weer aangezet
Toestel al even uit en weer aangezet

Ja al een paar keer gedaan
Reputatie 8
Badge +11
Is de snelheid nog steeds laag? Dan gaat er duidelijk iets mis en moeten de moderators er naar kijken.
Opnieuw starten zou ook mijn gedachte zijn, maar eigenlijk is het te gek om over te praten als dit nodig is!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo L-ja, indien mobiel internet nog steeds niet werkt dan graag je klantnummer of 06-nummer toevoegen aan jouw profiel. Ik ga dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Ik heb hetzelfde probleem, toestel ook al meerdere keren opnieuw opgestart maar ik blijf op de lage snelheid hangen.
Is dit al opgelost?
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb hetzelfde probleem, toestel ook al meerdere keren opnieuw opgestart maar ik blijf op de lage snelheid hangen.
Is dit al opgelost?

Hallo Anouk, jouw bundels zijn op dus wordt je automatisch overgezet op een lage snelheid. Je ontvangt morgen weer nieuwe bundels.
Indien je niet wilt wachten dan kun je nog altijd extra MB's aanvragen.
Ja dat begrijp ik alleen staat er al een paar dagen dat ik de volgende dag Mn nieuwe bundels krijg!
Je krijgt je nieuwe bundel iedere maand op dezelfde dag.
Weet je welke dag dat is?
Ik heb in mijn telefoon een reminder dat op die dag mijn nieuwe bundel beschikbaar is.
Reputatie 8
Badge +11
Ja dat begrijp ik alleen staat er al een paar dagen dat ik de volgende dag Mn nieuwe bundels krijg!
Dat zou dat een fout in de software bij Telfort zijn.

Is je snelheid inmiddels hersteld? Gisteren schreef Stephen morgen en dat is vandaag 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Anouk, jouw factuurdatum is de 8e van de maand. Je ontvangt dus elke 8e van de maand de nieuwe bundels. Ik heb zojuist voor je gekeken en zie dat je deze ook hebt ontvangen.

Reageer