Mobiel internet werkt niet

Toon het eerste bericht

35 reacties

Overigens bel ik nu naar mensen met een ander nummer. Dus nummer behoud vanaf mijn vorige kpn abbonement is blijkbaar ook niet doorgevoerd. Terwijl ik dit wel heb aangegeven. Mogelijk dat dit van invloed is op 4G?
Reputatie 8
Badge +2
Hi Vyper,

Vervelende zaak! Ik heb dit voor je uitgezet bij de klantenservice. Zij zullen dit verder voor je oppakken en jou hierover benaderen.

Laat je het weten als je meer weet dan ik? Dank je wel.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Dennis,

Bedankt voor je reactie. Het verzoek om het abonnement eerder in te laten gaan heb ik neergelegd bij de klantenservice. Zij zullen jou hier benaderen. Wil je het mij laten weten als ze je gebeld hebben?

Bedankt!
Hoi Michael,

Ik ben gebeld door telfort. De reden dat 4g niet werkt is omdat het nummer per 18-07 pas wordt omgezet. Wel bijzonder aangezien ik een datum in juni had aangeven. We wachten het dus even af. Bedankt voor het aanmelden van mijn probleem.
Reputatie 8
Badge +2
vyper schreef:

Bedankt voor het aanmelden van mijn probleem.

Graag gedaan hoor! Helaas nog even geduld hebben. 😞
Michael - Telfort schreef:

Hoi Dennis,

Bedankt voor je reactie. Het verzoek om het abonnement eerder in te laten gaan heb ik neergelegd bij de klantenservice. Zij zullen jou hier benaderen. Wil je het mij laten weten als ze je gebeld hebben?

Bedankt!

we zijn ondertussen bijna een week later en ik heb nog niets gehoord.....
sterker nog ik realiseer mij nu dat bij de nummeromzetting mijn abonnement bij mijn oude provider stopt dus ik daardoor dan meer als een week zonder abonnement en dus zonder internet zit omdat die dan nog niet ingegaan is.

Edit: ik heb zelf maar gebeld, resultaat (na 12minuten aan de telefoon en 3 keer in de wacht gezet te worden: blijkbaar gaat het abonnement in op de dag van het nummeroverzetten, maar ze laten het nu ingaan per vandaag.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Dennis!

Bedankt voor de reactie. Mijn collega's hadden het al in behandeling, maar het is fijn om te horen dat het nu opgelost is! Veel bel- app- en sms-plezier! 🙂
Reputatie 1
Hallo,

Gisteren telfort Sim kaart in toestel gedaan (Microsoft Lumia 435) geen mobiel internet.
AUB mijn Telfort mobiele abonnement voor internet overzetten/activeren, want mijn abonnement is al ingegaan en ik kan bellen, maar ik zie dat internet nog op vorige provider staat (tele2)!
Kan te maken hebben met feit dat mijn oude nummer (aka nummerbehoud) pas 12 aug a.s. wordt overgezet.
Dit komt door foutief overnemen van oude simkaart nummer bij telefonisch aanmelden bij Telfort.
Kan dit niet eerder worden overgezet?

Groet,

Rob
Hoi Michael,

alles werkt sinds vandaag. Klantenservice heeft verder prima geholpen. Bedankt voor je hulp.
Het enige wat ik wel mis is een app voor mijn voicemail beluisteren. Is dit nog in ontwikkeling bij Telfort? (Aangezien KPN dit ook heeft als moederbedrijf.)
Reputatie 8
Badge +2
Hi Rob,

Bedankt voor je bericht. Het is in theorie mogelijk om nummerbehoud eerder in te laten gaan, maar dit hangt af van de huidige status. Als je je 06-nummer naar mij stuurt in een privébericht, ga ik voor je kijken naar de mogelijkheden om het abonnement eerder volledig te benutten.

@Vyper,

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen! Een app om je voicemail te beluisteren? Klinkt als een goed idee. 🙂 Ik zal je vraag de organisatie in slingeren. Zodra ik hier iets over hoor, laat ik het je weten.

Update:

De KPN Voicemail App is een vervanging voor de Hi Voicemail App. Met deze app zie je al je voicemail berichten overzichtelijk op een rij en kun je direct je voicemails afspelen. Alleen voormalig Hi klanten die al gebruik maakten van de Hi Voicemail App kunnen de KPN Voicemail App gebruiken.

Meer informatie volgt..

Reageer