beantwoord

Mobiel internet traag

• 21 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 240 keer bekeken

Jalloh 

Ik heb voor het eerst besloten internet bij te voegen aan mijn abbonement, maar met 4G netwek de verbinding is te traag bij video of afbeeldingen weergave .  Kan iemand mij helpen?!

Telefoon. **********

mvg,

Admin: mobiele nummer naar profiel verplaatst i.v.m. privacy & reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 oktober 2019, 14:48

Hoi @mjalloh, welkom hier. 

Wat ontzettend leuk dat je internet bij je abonnement hebt genomen. Alleen dit is blijkbaar te traag om een afbeelding te openen. Dat is natuurlijk erg balen. Heb je jouw toestel al opnieuw opgestart. Helpt dat bijvoorbeeld? Zo niet, heb je dan de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Is het internet dan wel goed? Zo niet, dan wil ik je aanraden om een vervangende simkaart aan te vragen. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Je kunt je 06-nummer beter uit je post halen. Iedereen kan het nu zien.

De drie puntjes onder je bericht > Bewerk

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @mjalloh, welkom hier. 

Wat ontzettend leuk dat je internet bij je abonnement hebt genomen. Alleen dit is blijkbaar te traag om een afbeelding te openen. Dat is natuurlijk erg balen. Heb je jouw toestel al opnieuw opgestart. Helpt dat bijvoorbeeld? Zo niet, heb je dan de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Is het internet dan wel goed? Zo niet, dan wil ik je aanraden om een vervangende simkaart aan te vragen. 

Reageer