beantwoord

Mobiel internet tijdens 4daagse van Nijmegen

• 3 juli 2012
  • 3 reacties
  • 1652 keer bekeken

Tijdens de 4daagse van Nijmegen wil ik mobiel kunnen internetten. Kan ik dat inkopen voor een week en gewoon mijn nummer houden? Zou het ook kunnen met wifi alleen? Ik wil kunnen twitteren (met foto's) en mailen. Alle oplossingen welkom.
icon

Beste antwoord door Laila 3 juli 2012, 16:08

Welkom op het forum jbwvandijk! U heeft al een abonnement bij ons? U kunt dan een internetbundel toevoegen aan uw huidige abonnement. Dit kan niet voor één week, u zit er sowieso een maand aan vast. U kunt de bundel aanvragen via Mijn Telfort. Zou het ook kunnen met wifi alleen?
Wat bedoelt u precies met het bovenstaande?

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
Welkom op het forum jbwvandijk! U heeft al een abonnement bij ons? U kunt dan een internetbundel toevoegen aan uw huidige abonnement. Dit kan niet voor één week, u zit er sowieso een maand aan vast. U kunt de bundel aanvragen via Mijn Telfort. Zou het ook kunnen met wifi alleen?
Wat bedoelt u precies met het bovenstaande?

Laïla
Dankjewel Laïla. Is het een kwestie van internet bijbestellen en meteen weer opzeggen, zodat het slechts een maand duurt?
Met wifi bedoel ik free wifi, dus gebruik maken van bronnen onderweg. Helpt dat om de vraag te beantwoorden?

Groet

Hans
Badge
Dat klopt! Zodra de bundel actief is, kunt u deze weer opzeggen. Als er voldoende plekken zijn waar er (gratis) Wi-Fi is, dan zou het inderdaad ook alleen met Wi-Fi kunnen.

Laïla

Reageer