Mobiel internet Telfort

  • 25 juni 2012
  • 1 reactie
  • 2122 keer bekeken

Hoi iedereen,

Hebben er meer problemen last van het mobiel internet van Telfort? Sowieso ben ik helemaal niet tevreden over deze provider (mensen proberen mij bijvoorbeeld vaak te bellen en dan krijgen ze gelijk de voicemail, terwijl ik verder niet zit te bellen e.d.), maar sinds gisteren werkt mijn internet ook niet meer. Ik heb al alles geprobeerd maar ik weet niet waar het aan ligt.. Iemand tips? 

1 reactie

Badge
@Adinda,

Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent, graag lossen wij dit samen met u op. Ervaart u nog steeds problemen met mobiel internet? Al geprobeerd om uw telefoon uit en aan te zetten? En wat bedoelt u precies met last? Heeft u dan helemaal geen verbinding of werkt het langzaam?

Ik begrijp dat het vervelend is dat u slecht bereikbaar bent, graag laat ik dat verder voor u uitzoeken. Om dat te kunnen doen hebben wij minimaal 3 voorbeelden nodig van de klacht. De voorbeelden mogen niet ouder zijn dan 72 uur en moeten de volgende informatie bevatten:
  • Datum en tijdstip
  • Uw locatie op dat moment
  • Telefoonnummer/provider die u probeert te bellen
  • Uw merk/type toestel
In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u deze informatie aan mij kenbaar maken.

Laïla

Reageer