Mobiel internet op mijn Huawei P6 werkt nog steeds niet sinds ik mijn Telfort abonnement heb

• 5 juli 2017
  • 6 reacties
  • 140 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Al vanaf het begin werkt het mobiel internet (Telfort 3G) niet op mijn Huawei Ascend P6. Via internet heb ik het stappenplan al gevolgd voor het handmatig instellen van het internet (https://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Toestelhulp-mobiel.htm#/device/huawei/huawei-ascend-p6-model-p6-u06/topic/internet/handmatig-instellen/1). Ik heb ook geprobeerd bij mobiele providers handmatig het KPN 3G-netwerk geselecteerd, helaas werkt dat ook niet. Ik zie als ik de wifi uitzet, wel 3G bovenin het scherm van mijn mobiel staan, maar het werkt niet, ik kan niet browsen, whatsappen, etc. Verbinding met het internet via Wifi is geen probleem. Ik hoop dat dit opgelost kan worden, ik betaal al heel lang voor maandelijks MB's die ik niet kan gebruiken.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Probeer je simkaart eens in een andere phone of het dan wel werkt
Ik heb geen telefoon waar deze simkaart inpast. Bovendien gebruik ik dagelijks deze telefoon.
Reputatie 8
Badge +15
Staat je internetbundel wel actief en heb je nog MB`s?
Ik weet niet wat je met actief bedoelt, maar op "Mijn Telfort" staat Mobiel Internet op "toestaan". En de verbruikerslimiet voor Internet in het buitenland is gesteld op 60,50, overigens werkt het ook in het buitenland niet. Aangezien ik nog nooit gebruik heb kunnen maken van mobiel internet moeten er wel MB's over zijn.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo TPD, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens TPD. Ik heb het voor je uitgezocht en zie dat er geen internetbundel actief is. Vandaar dat je ook geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Je internetbundel is op 21 april 2017 gedeactiveerd. Je hebt dus nu alleen nog maar belminuten in je abonnement. Indien je gebruik wenst te maken van mobiel internet dan kun je dit via Mijn Telfort activeren.

Reageer