Mobiel internet met EU bundel werkt niet in Italie

• 10 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Geachte meneer of mevrouw van de klantenservice,

Wij zijn al vele jaren tevreden gebruiker van Telfort telefonie. Drie van onze kinderen hebben een prepaid-telefoon, die zij meenamen op vakantie naar Italie. Daar heeft mijn dochter twee bundels EU internet a 5 euro gekocht. Wel bericht gekregen dat de bundel geactiveerd was, maar geen internetten mogelijk. Omdat wij in het huisje geen wifi hadden, hebben we geen mogelijkheid gehad om verder te zoeken. Deze twee bundels zijn dus volledig ongebruikt verloren gegaan. Ik vind dit een gemiste kans, vooral omdat er niet in het sms-bericht (met de aanbieding van de bundel) wordt aangegeven hoe je dit ter plaatse zelf kunt oplossen zonder werkende wifi, dus offline.

Omdat er geen deugdelijke dienst tegenover onze betaling stond, willen wij graag ons geld terug.

Wilt u mij laten weten hoe wij ons geld snel terug kunnen krijgen?

Alvast bedankt

Groeten,
Gert-Jan Smit

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hallo Gert-Jan,

Welkom op het Telfort forum.

Rottig dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de bundels voor je dochter. In principe horen de bundels 'gewoon' te werken nadat je de sms hebt gekregen ter bevestiging. Het is best mogelijk dat er een instelling niet helemaal goed stond waardoor het niet goed werkte. Denk hierbij aan de tips op onze website. Helaas zijn deze niet 'offline' te vinden inderdaad. Ik kan me daarom goed indenken dat teleurgesteld bent geraakt.

Als je het 06-nummer waar het over gaat naar mij stuurt in een privébericht, ga ik mijn best doen om de bundels te vergoeden. Dit lijkt mij wel het minste wat wij kunnen doen om het leed te verzachten.

Alvast dank voor je reactie en, vanzelfsprekend, mijn excuses voor het ervaren ongemak.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Gert-Jan,

Bedankt voor de gegevens. Ik heb inmiddels de twee niet gebruikte bundels vergoed, zoals verteld in het privébericht. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust.

Graag help ik je dan verder!