Mobiel internet afgesloten ivm overschrijden fair use policy

  • 29 juni 2012
  • 6 reacties
  • 1883 keer bekeken

Badge
Onlangs heb ik een brief gekregen van Telfort dat ik ben afgesloten vwb mobiel internet omdat ik teveel data verbruikt heb.
Ik heb hier echter nooit een melding van gehad dmv  een sms om hier voor te waarschuwen.
Inmiddels weet ik dat dit probleem is veroorzaakt doordat mijn wifi op mijn modem niet meer werkte en alles dus via de telefoon ging.
Ik vind echter de gang van zaken van Telfort wel kort door de bocht. Nooit een waarschuwing via sms en wel afsluiten en wel blijven betalen.

6 reacties

Badge
Iemand die misschien een oplssing weet???
BvD
Volgens de voorwaaden had je eerst meerdere waarschuwingen moeten krijgen.
Indien u na meerdere waarschuwingen geen gehoor geeft ...........

https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Klant-worden-en-overstappen/Tarieven-en-voorwaarden/Fair-Use-Policy.

Je kan de helpdesk bellen, of nog even wachten tot webcare reageert
Badge +2
@Linus,

Heeft u inmiddels contact gelegd met onze klantenservice?

Daphne
Badge
Volgens de voorwaaden had je eerst meerdere waarschuwingen moeten krijgen.
Indien u na meerdere waarschuwingen geen gehoor geeft ...........

https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Klant-worden-en-overstappen/Tarieven-en-voorwaarden/Fair-Use-Policy.

Je kan de helpdesk bellen, of nog even wachten tot webcare reageert

Bedankt voor je reactie. Ik hoop inderdaad dat de webcare reageert.

BvD,

Linus
Badge
@Linus,

Heeft u inmiddels contact gelegd met onze klantenservice?

Daphne

Inmiddels al wel contact gehad met de klantenservice. Zij zien ok dat er geen sms's zijn verstuurd maar zeggen verder niets te kunnen doen.

BvD,

Linus
Badge
@Linus,

Graag ben ik u hierbij van dienst. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

Reageer