vraag

Mobiel bereik gedaald tot een dieptepunt

• 29 november 2018
  • 3 reacties
  • 367 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Telfort,

Ik ben al geruime tijd klant bij jullie (Mobiel en alles in 1), dit naar alle tevredenheid. Ik heb ook eigenlijk altijd overal goed ontvangst. Echter, sinds enkele dagen is mijn mobiel bereik thuis en in het dorp naar een dieptepunt gedaald, ik ben vaker niet bereikbaar dan wel. Na wat uitzoekwerk bleek dat er een mast van KPN slecht was en gesaneerd moest worden. Tsja, onderhoud moet gebeuren en daar heb ik ook alle begrip voor. Nu blijkt dat in het gunstige geval pas eind januari voor een oplossing wordt gezorgd.

Persoonlijk moet ik zeggen dat Ik dit best vervelend vindt, ik ben nu namelijk thuis niet meer mobiel bereikbaar. Ik ben benieuwd of jullie nog met een tijdelijke tussentijdse oplossing komen of dat jullie het e.e.a. wellicht kunnen versnellen.

Begrijp me niet verkeerd, het is niet mijn doel om op te stappen of een ander contract te nemen. Maar ik zou wel graag een oplossing zien voor de komende 2 maanden.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groet Nanne

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi hilanne, welkom hier. ALs ik het goed zie gaat dit om woonplaats Spijk, klopt dit? Even voor de zekerheid dat ik het goed begrijp; als je op andere plekken bent heb je wel goed bereik? Ik ben dan namelijk bang dat ik geen andere tijdelijke oplossing voor je heb. Als het kon had ik zo een tijdelijke mast geplaatst geplaatst daar, aangezien wij in Groningen zitten. 😉 Ik ga zelf ook op onderzoek uit, mag ik vragen hoe je aan bovenstaande informatie komt? Over de mast. Ik hoor graag van je.
Reputatie 1
Hi Alex, het klopt ik zit inderdaad in Spijk. Op andere plekken heb ik inderdaad wel bereik.

naja wat vreemd dat je niet zomaar ergens een tijdelijke mast kan neerzetten 🤪.

de informatie komt van de site van Telfort https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm

hopelijk kan er toch versneld een oplossing komen want 2 maand geen mobiel in huis is wel lekker rustig maar ook wel vervelend natuurlijk
Reputatie 5
Badge +8
Zojuist met je gebeld. Helaas kan ik dit niet versnellen, het zal nog tot februari duren. Tip die we met elkaar hebben gedeeld: doorschakelen naar een mobiel nummer met bereik of een vast nummer. Dankjewel voor je tijd hilnanne.

Reageer