beantwoord

Mijn mobiel internet werkt niet

• 11 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 242 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn mobiel internet werkt niet, in de app staat wel dat ik data beschikbaar heb. Ik had eerst een abonnement zonder data en nu met data is het misschien nog niet geactiveerd?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 11 oktober 2019, 18:31

Hallo @SanDev. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je hebt verlengd en nu ook een databundel in je abonnement hebt. Ik zie dat je verlenging op 8 oktober is ingegaan en je ook de 4000 MB (inclusief CombiVoordeel) hebt gekregen. Alleen staat in je netwerkinstellingen datagebruik nog uitgeschakeld. Ik verwacht dat dit de boosdoener is. Ik schakel het graag voor je in. Daar heb ik nog wat aanvullende informatie voor nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Laat het me weten als je dit hebt gedaan, dan ga ik voor je aan de slag.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Waarschijnlijk een overbodige vraag, maar in je telefoon staat mobiele data wel aan?
Reputatie 1
uiteraard
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @SanDev. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je hebt verlengd en nu ook een databundel in je abonnement hebt. Ik zie dat je verlenging op 8 oktober is ingegaan en je ook de 4000 MB (inclusief CombiVoordeel) hebt gekregen. Alleen staat in je netwerkinstellingen datagebruik nog uitgeschakeld. Ik verwacht dat dit de boosdoener is. Ik schakel het graag voor je in. Daar heb ik nog wat aanvullende informatie voor nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Laat het me weten als je dit hebt gedaan, dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @SanDev. Ik heb je privébericht ontvangen en heb datagebruik voor je ingeschakeld. Wil je je toestel eens uit en weer aan zetten? Daarna zou je internet moeten werken.
Reputatie 8
Badge +9

Hallo @SanDev. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ga er daarom van uit dat je mobiel internet nu werkt. Laat het gerust weten als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt. 

Reageer