Mbs aanvragen lukt niet

  • 30 januari 2017
  • 3 reacties
  • 464 keer bekeken

Ik ben bijna door mijn mbs heen. Nu wil ik 500 mbs aanvragen, maar er word aangegeven dat ik mijn bundel al gewijzigd hebt. Alleen kan ik me zelf dit niet herrineren? Iemand dit ook al is gehad?

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Patricia,

Welkom op het forum van Telfort!

Inderdaad opmerkelijk! Vermoedelijk is er 'onderwater' nog een order actief waardoor dit geen doorgang kan vinden. Maak je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht kenbaar, dan ga ik voor je kijken wat er precies aan de hand is.

Dank alvast!
I just follow -up my activation number of my phone.
my phone number is 0647587020 and my email is noli_fuentes @yahoo.com
and my address id Dordtselaan 220b, 3073 gt Rotterdam

thanks

R. Fuentes
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan het worden opgelost

Reageer