beantwoord

MB's over limiet werkt niet meer

• 6 november 2017
  • 2 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik krijg vandaag een SMS van Telfort dat mijn dat verbruikt is, en ik niet meer kan internetten. In het verleden liet ik dit dan gewoon doorlopen, en rekende ik het extra dataverbruik per MB af. Nu heb ik ineens helemaal geen internet meer, hoe zet ik dit weer aan? Ik wil dus geen extra MB bundel kopen, omdat overmorgen mijn nieuwe factuurperiode ingaat, en ik dan dus 5 euro betaal voor 1,5 dag internet.
icon

Beste antwoord door Stephen 6 november 2017, 17:15

Hallo Simon, welkom op het forum! Ik zie dat ook je ook je overgebleven MB's hebt verbruikt. Het enige wat je dus kunt doen is afwachten totdat je nieuwe factuurperiode ingaat of extra MB's aanvragen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat gaat waarschijnlijk niet lukken. Overigens neem je wat je over hebt van de bijgekochte bundel gewoon mee. Je hebt dan dus gewoon wat meer speling de komende maand(en).
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Simon, welkom op het forum! Ik zie dat ook je ook je overgebleven MB's hebt verbruikt. Het enige wat je dus kunt doen is afwachten totdat je nieuwe factuurperiode ingaat of extra MB's aanvragen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer