beantwoord

Mb's na verlenging niet goed zichtbaar in Mijn Telfort

• 7 februari 2018
  • 9 reacties
  • 179 keer bekeken

Op 25 januari jl heb ik mijn abonnement verlengd. Ik zou nu 2000 MB en 400 belminuten moeten hebben per maand. Wanneer ik naar mijn abonnement kijk in de Telfort app staat daar echter dat ik maar 1000 MB en 300 belminuten heb. Moet dit nog worden aangepast of is er bij jullie een foutje gemaakt?
icon

Beste antwoord door jimny 7 februari 2018, 23:04

Onder het kopje verbruik kun je deze Mbs en belminuten terugvinden, de extra's worden niet in de app vermeld
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi PaulaSonneveld, bedankt voor je bericht! Wat @jimny en @Enterprise zeggen dat klopt. Ze zitten langer bij Telfort dan ik en weten een hele hoop 😛. Voor de zekerheid heb ik het systeem erbij gehaald. Ik zie inderdaad dat je 2000 belminuten en 400 minuten hebt. In het systeem is het vermeld als 1000+1000 en 300+100. Je ziet in Mijn Telfort alleen het standaard aanbod. Bij je verbruik zie je wat je daadwerkelijk krijgt plus nog eventuele belminuten en MB's van de vorige periode. Aangezien je abonnement tijdens een lopende periode is ingegaan kun je de MB's en belminuten niet duidelijk afleiden van je verbruik. Voor deze bundelperiode heb je alleen een 'stukje' van je belminuten en MB's gekregen, omdat je voor een deel deze bundelperiode je oude abonnement had. Vanaf de nieuwe bundelperiode (de 18de) dan gaat de nieuwe bundelperiode in en zie je dit terug in je verbruik. Is het zo duidelijk? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust.
Reputatie 8
Badge +17
Onder het kopje verbruik kun je deze Mbs en belminuten terugvinden, de extra's worden niet in de app vermeld
Dank voor je antwoord, maar het gaat er mij om dat in mijn abonnement de onjuiste hoeveelheid MBs worden vermeld.
Reputatie 8
Badge +17
Dank voor je antwoord, maar het gaat er mij om dat in mijn abonnement de onjuiste hoeveelheid MBs worden vermeld.

Als het extra Mbs en belminuten zijn staan ze wel bij verbruik ann het eind van het balkje en nooit bij je abonnement
Reputatie 8
Badge +19
Op 25 januari jl heb ik mijn abonnement verlengd.
Verlengd... maar is dat ook al ingegaan..?
In 'Mijn Telfort' mobiel kan je de ingangsdatum van je verlengde abonnement zien.
Het abonnement is op 29 januari ingegaan...
Reputatie 8
Badge +19
Het abonnement is op 29 januari ingegaan...
Dan wat jimny zegt... bij je abonnement zijn alleen de 'kale' MB's en belminuten zichtbaar.
Eventuele extra's (bijv. Telfort klantenvoordeel en meegenomen MB's en minuten) worden hierin niet vermeldt maar zijn wel zichtbaar bij je verbruik, daar staat alles bij elkaar opgeteld.
Zou iemand van Telfort zelf hier naar kunnen kijken en antwoord kunnen geven.
Reputatie 8
Badge +17
Als 29 januari je abonnement is ingegaan dan heb je als het goed is de eerste factuur ook ontvangen en wat is de datum van de factuur precies en wat is de factuurperiode die vermeld staat

Reageer