beantwoord

MB's delen na de overgang KPN

• 1 maart 2020
  • 5 reacties
  • 402 keer bekeken

Reputatie 3

Hallo, even een vraag over het delen van mb's binnen meerdere abonnementen in hetzelfde huishouden. Vorige maand zijn alle abonnementen overgezet naar KPN. Dit waren allen nog bestaande en lopende abonnementen van Telfort waar de dezelfde voorwaarden voor bleven gelden nl verdubbelaar en maandelijks overschot mee te nemen. 

Nu is er in de app van KPN de mogelijkheid om mb te delen na dat je je aangemeld hebt als een huishouden. Of dit idd ook werkt voor gemigreerde klanten weet ik niet, nu is mijn vraag, veranderd dat iets aan je lopende abonnement en blijven je voordelen in takt? als het überhaupt werkt voor eigenlijk " niet kpn klanten"

Misschien dat iemand het hier al geprobeerd heeft en antwoord kan geven hierop. 

icon

Beste antwoord door Galdor68 1 maart 2020, 10:03

Je zal moeten verlengen als KPN klant. Een TfT migratie klant kan dit niet gebruiken.

We zullen het vergeven dat je het hier vraagt 😁 het KPN forum en helpdesk is nu je vraagbaak voor mobiel gerelateerde vragen.

Bekijk reactie

5 reacties

Je zal moeten verlengen als KPN klant. Een TfT migratie klant kan dit niet gebruiken.

We zullen het vergeven dat je het hier vraagt 😁 het KPN forum en helpdesk is nu je vraagbaak voor mobiel gerelateerde vragen.

Reputatie 3

Haha @Galdor68 , ook net pas zag ik je postings in het KPN forum. 

En ach ik dacht, gewoon hier ff bij je oude familie vragen voelt beter dan aan die andere "groene" zijde. 

Maar Thx voor het vlotte antwoord en neen ik ga nog niet overzetten naar KPN.

Dan mag de zoon nu 9 dagen op een houtje bijten :-)

Zoon zal dubbele data hebben en meenemen, goede les in zuiniger omgaan met de bundel. Verder snap ik het goed, het scheelt dat de Telfort moderatoren ook een groen petje op hebben, wat soms jammer, dan kunnen ze ineens niks inzien van een Telfort thuis klant. 

Reputatie 3

Tja carnaval. Veel optochten met Snapchat en ander mobiel gebruik. Nu maar even afkicken , soms ook goed voor de jeugd. 

Reputatie 8
Badge +11

Hey @Diemsetoren, leuk om je hier weer te zien :slight_smile: Ik zie ook dat Galdor jouw vraag al helemaal beantwoord heeft, super. Dat zal even ontwennen worden voor je zoon, maar dat komt vast goed :relaxed:

Reageer