beantwoord

MB overzetten

• 27 april 2019
  • 10 reacties
  • 1294 keer bekeken

Ik heb 2 abonnementen mobiel. Eentje voor mij en mijn vrouw. Deze staan beide op een naam. Alleen gebruik mijn vrouw meer internet dan ik. Elke maand komt zij te kort en heb ik teveel. Is het mogelijk deze MB wat ik niet gebruik te delen/ overzetten naar het andere nummer?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 april 2019, 13:57

Hoi @Gelissen, welkom bij ons op het Forum. Je wilde graag weten of je MB's kon delen. Zoals de heren hierboven al aangeven is dat niet mogelijk.

Nu geef je aan dat jouw vrouw steeds te kort komt. Er is wel een mogelijkheid om het abonnement te verhogen als ze wil. Op deze pagina lees je daar meer over.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Telfort heeft die mogelijkheid niet, KPN wel... 😉
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @Gelissen ,
in aanvulling op Enterprise, zie onderstaande link:
https://www.kpn.com/compleet/voordelen/mbs-delen.htm
Jammer heb net een nieuw abonnement bij Telfort
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Gelissen, welkom bij ons op het Forum. Je wilde graag weten of je MB's kon delen. Zoals de heren hierboven al aangeven is dat niet mogelijk.

Nu geef je aan dat jouw vrouw steeds te kort komt. Er is wel een mogelijkheid om het abonnement te verhogen als ze wil. Op deze pagina lees je daar meer over.
Ja Bart dat had ik al begrepen alleen tegen absurde prijzen..kan ik beter nog een abonnement bij nemen dan ben ik goedkoper uit dan verhogen...
Reputatie 8
Badge +11
Dat is jammer. Dan zit ze vermoedelijk nog in de oudere propositie. Deze hanteert nog de prijzen bij deze voorwaarden. 😞

Hoi 

Mag ik aannemen dat dat delen nu wel kan, nu Telfort en KPN een zijn geworden. Per wanneer kan dat dan nu?

Groet Pieter

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Innovator , als het al gaat kunnen zal dat eventueel pas na 26 januari kunnen als de mobiele abo's omgezet zijn naar KPN. Nu is alles nog gewoon Telfort.

Hoi 

Mag ik aannemen dat dat delen nu wel kan, nu Telfort en KPN een zijn geworden. Per wanneer kan dat dan nu?

Groet Pieter

Zover mij bekend gaat dat ook na 26 januari niet mogelijk zijn met een Telfort sim.

Reputatie 8
Badge +11

@Innovator, Nee, ook straks naar de overgang kun je nog niet jouw MB's delen met iemand anders. Ook niet na de overgang. Dit kan pas als je verlengt. Dus als je echt een KPN abonnement hebt. 

Reageer