Langzaam internet en slechte kwaliteit spraak

  • 15 januari 2013
  • 0 reacties
  • 1940 keer bekeken

L.S.,
Ik heb eind december 2012 mijn abonnement verlengd inclusief zogenaamde InternetVersneller.
In de praktijk heb ik in de afgelopen drie weken nog nooit een downstream snelheid van meer dan 2.8 Mbps mogen noteren, terwijl ik volgens de coverage-site makkelijk de 7.2 Mbps zou moeten kunnen halen op alle locaties waar ik getest heb.

Daarnaas is het bereik thuis (binnen en buiten) uitermate slecht, 75% van de inkomende gesprekken krijgen rechtstreeks voicemail en de gesprekken die wel tot stand komen zijn dusdanig vervormd/onderbroken dat het eigenlijk inmogelijk is een normaal gesprek te voeren. Ook hier is volgens de coverage-site alles OK.

Ik verneem graag van u.

Vriendelijke groet,

Jasper Schwencke

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer