Kosteloos 4G?

• 22 juli 2016
  • 17 reacties
  • 663 keer bekeken

Nu 4G bij TELFORT niet meer extra kost..

Hoe zet ik dat aan ? m.a.w. hoe kan ik dat gebruiken zonder dat het iets extra kost?

Mijn iPhone is geschikt..

Rechtstreeks bij Telfort is deze vraag niet te stellen,

17 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Doorloop onderstaande link eens en kies dan even je toestel

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp/toestelhulp-mobiel.htm
Badge +2
Hi Telliefortie, kosteloos 4G ontvang je bij een nieuw abonnement of verlenging gestart na 2 mei 2016.
Wanneer is jouw abonnement van start gegaan?
Wat een zootje toch bij dit waardeloze bedrijf TELFORT
Op normale wijze via email je eigen (helaas) leverancier een vraag stellen is gewoon niet mogelijk, bewust door Telfort gesaboteerd....
Dan maar via een forum geprobeerd, krijg ik een reactie van iemand die zich "forum topper" noemt, dit forum figuur leest niet eens de vraag en roept maar wat als antwoord..
Dan komt de waarheid boven water, als klant krijg je geen 4G, ja een klant heeft een contract zit toch aan ons vast (policy van Telfort/KPN), dus die laten we maar barsten..

Dus dan maar asap over naar TELE2, veel goedkoper, slechts 11 euro in mijn geval (ruim 30% goedkoper dan Telfort), MET standaard 4G en Volte erbij, (ook spraak over 4G) wat TELFORT/KPN niet eens kunnen/willen leveren!!!!!
En dan ook nog per maand opzegbaar, had ik niet 12 maanden hoeven te lijden zoals nu bij Telfort.
Badge +2
Wat een zootje toch bij dit waardeloze bedrijf TELFORT
Op normale wijze via email je eigen (helaas) leverancier een vraag stellen is gewoon niet mogelijk, bewust door Telfort gesaboteerd....
Dan maar via een forum geprobeerd, krijg ik een reactie van iemand die zich "forum topper" noemt, dit forum figuur leest niet eens de vraag en roept maar wat als antwoord..
Dan komt de waarheid boven water, als klant krijg je geen 4G, ja een klant heeft een contract zit toch aan ons vast (policy van Telfort/KPN), dus die laten we maar barsten..

Dus dan maar asap over naar TELE2, veel goedkoper, slechts 11 euro in mijn geval (ruim 30% goedkoper dan Telfort), MET standaard 4G en Volte erbij, (ook spraak over 4G) wat TELFORT/KPN niet eens kunnen/willen leveren!!!!!
En dan ook nog per maand opzegbaar, had ik niet 12 maanden hoeven te lijden zoals nu bij Telfort.

Op dit forum helpen gebruikers elkaar graag, dat het een keer mis gaat kan gebeuren. Hiervoor mijn excuses. We laten je zeker niet barsten alhoewel ik me goed kan voorstellen dat je het zo ervaart. Hoe lang ben je al klant van ons? Mag ik met je meekijken? In een privébericht kun je je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij kenbaar maken.
Wat valt er mee te kijken, geef mij een normaal e-mailadres van Telfort, dan hoeft er ook niet meegekeken te worden..
Ik moet nog tot medio oktober uitzitten bij dit hopeloze Telfort, kan ik mijn abbo eerder stoppen?
"Iets misgaan" noemt u het het is gewoon een domme fout, controleer dit forum dan voor dat dergelijke blunders op het net verschijnen..
Ik wil helemaal niet door een gebruiker geholen worden, amateurs en maar wat roepen?
U wordt er voor betaald om klanten te helpen, maar laat dat achterwege...!!!

Op naar TELE2 goedkoper, 30%, sneller, echt 4G en beter, VOlte.
Badge +2
Wat valt er mee te kijken, geef mij een normaal e-mailadres van Telfort, dan hoeft er ook niet meegekeken te worden..
Ik moet nog tot medio oktober uitzitten bij dit hopeloze Telfort, kan ik mijn abbo eerder stoppen?
"Iets misgaan" noemt u het het is gewoon een domme fout, controleer dit forum dan voor dat dergelijke blunders op het net verschijnen..
Ik wil helemaal niet door een gebruiker geholen worden, amateurs en maar wat roepen?
U wordt er voor betaald om klanten te helpen, maar laat dat achterwege...!!!

Op naar TELE2 goedkoper, 30%, sneller, echt 4G en beter, VOlte.

Ik begrijp dat je op dit moment ontevreden bent. Toch ik verzoek je vriendelijk de huisregels te respecteren, een fout is en blijft menselijk. Mocht je alsnog interesse hebben in persoonlijk contact (voor de overstap naar onze vrienden van Tele2) dan zie ik graag je reactie tegemoet in een privébericht.
Wat nu weer voor een gezwets, "uw vrienden van Tele2???????" zijn en worden uw grootste concurrent!!!

TELE2 goedkoper, 30%, sneller, echt 4G en beter, VOlte.

Voor de overstap naar Tele2 heb ik u niet nodig( gelukkig) kan niet eens een e-mail aan u versturen..

Of biedt u aan dit hopeloze contract met u voortijdig te kunnen beëindigen?
Badge +2
Wat nu weer voor een gezwets, "uw vrienden van Tele2???????" zijn en worden uw grootste concurrent!!!

Voor de overstap naar Tele2 heb ik u niet nodig( gelukkig) kan niet eens een e-mail aan u versturen..

Of biedt u aan dit hopeloze contract met u voortijdig te kunnen beëindigen?

Mijn oprechte excuses dat het contactformulier niet naar behoren werkt en dat we er samen niet uitkomen. Gezien je warme gevoel bij Tele2, kan ik me voorstellen dat zij jou met open armen verwelkomen. Mocht ik jou verder nog van dienst kunnen zijn, dan weet je mij te vinden.
Zie nu ook weer, eerst suggereren, te willen helpen met de spoedige overstap naar TELE2, BLIJKT dus een loze Telfort kreet..

Dat door omschreven warme gevoel, bestaat niet, het gaat hier om de harde feiten!!!

Nogmaals,

U kunt niet iets aanbieden wat hier nog maar in de buurt komt,. anders had u dat allang gedaan natuurlijk...
Dit zijn de boefjes van Telfort met adders, angels en klemmen, nu is 4G gratis voor iedereen behalve als je klant bent!!!!!!

Ga als het kan naar Tele2, 4G volledig gratis en ook spraak over internet, VOLTE heet dat, kan bij KPN (telfort, Simyo, KPN) niet eens...
ennnnn... per maand opzegbaar, voor het geval dat na het contract afsluiten er een adder opduikt zoals nu bij Telfort!
Reputatie 8
Badge +17
@tellefortie allereerst ben ik net als jij een forum gebruiker en ik heb mezelf niet benoemd als forumtopper dat doet het systeem en ik help medeforum bezoekers graag.

Maar tele 2 bied wel 4g aan maar dan wel via hun eigen netwerk en niet via het betrouwbare kpn netwerk en voor mij zou dat een dikke - zijn
weer zo'n reactie van ForumTopper, roept maar wat: beantwoord vragen zonder ze goed te lezen....

zie hier cijfers bron: http://www.bestemobieleproviders.nl/
Tele 2, beoordeling 8,9 (Telfort 7,6)
maximale 4G snelheid, Tele2, 225 Mbit/s, (Telfort 150Mbit/s)

BTW ik ben geen forumgebruiker, omdat Telfort geen vragen wil beantwoord, zo'n website van "zoek het zelf maar uit} dat noemen ze dan FAQ en gooien verder de deur op slot
Dan maar hier geprobeerd, ook een mislukking...
Badge +13
Dit zijn de boefjes van Telfort met adders, angels en klemmen, nu is 4G gratis voor iedereen behalve als je klant bent!!!!!!

Ga als het kan naar Tele2, 4G volledig gratis en ook spraak over internet, VOLTE heet dat, kan bij KPN (telfort, Simyo, KPN) niet eens...
ennnnn... per maand opzegbaar, voor het geval dat na het contract afsluiten er een adder opduikt zoals nu bij Telfort!

Hi, telliefortie.
Opbouwende kritiek op Telfort horen we graag, aan herhaaldelijke aanvallen hebben we weinig. Je krijgt een waarschuwing voor:
- Excessief gebruik van hoofdletters
- Het persoonlijk aanvallen van medeforumleden
Lees ter referentie onze huisregels.

Mijn collega Daphne heeft al een aantal handreikingen gedaan, maar die lijken niet welkom. Als we nog iets voor je kunnen doen, telliefortie, dan hoor ik het graag. Anders plaats ik een slotje op dit topic.

Themart, we helpen je graag verder in een nieuw topic 🙂
... Je krijgt een waarschuwing voor:
- Excessief gebruik van hoofdletters
- Het persoonlijk aanvallen van medeforumleden ...

'Excessief gebruik van hoofdletters' ... Serieus? :D
DIT! DIT IS EXCESSIEF GEBRUIK VAN HOOFDLETTERS!
Maar om TELFORT, KPN, 4G nou verboten te verklaren ...

Verder ben ik het eens met de door de TS geconstateerde nutteloosheid van de post van topper jimny. Gratis 4G via toestelinstellingen is te mooi om waar te zijn.

En ik heb een paar dagen geleden ook een vraag in het forum geplaatst omdat de email functie niet werkt. Het lijkt me een goede zaak als Telfort dat oplost.
Reputatie 8
Badge +19
Ik zie die nutteloosheid van de post van jimny niet hoor, de topicstarter vraagt hoe hij 4G moet instellen en jimny verwijst hem naar de instellingenpagina waar wordt uitgelegd hoe je dat doet.
Wat is daar mis mee..?
Ik vind de manier waarop telliefortie reageert op iedere reactie een stuk nuttelozer, en nogal ongemanierd.

P.S. telliefortie had blijkbaar grote stukken tekst in hoofdletters getikt, en Telfort heeft dat gecorrigeerd.
Mis, legende. TS vroeg: 'm.a.w. hoe kan ik dat gebruiken zonder dat het iets extra kost?'
Reputatie 8
Badge +19
'Hoe zet ik dat aan ? m.a.w. hoe kan ik dat gebruiken zonder dat het iets extra kost?'

Twee vragen in 1 dus... oke.
Maar jimny weet niet wanneer de abonnementsdatum is ingegaan en reageert dus op deel 1 van de vraag.
Mag dat ook niet meer..?

Reageer