beantwoord

Komt er nog onbeperkt internet

• 3 november 2017
  • 10 reacties
  • 3451 keer bekeken

Ik zit al 7 jaar bij telfort en in maart loopt mijn contract af. Bijna alle providers bieden nou onbeperkt internet aan.. nou is mijn vraag of telfort dat ook nog gaat doen. Zoniet dan stap ik over.. ik heb meer klanten daar al over horen praten dat zs misschien gaan overstappen. Ik hoop dat er in de nabije toekomst toch iets komt
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 3 november 2017, 09:56

Hoi Appie, ik zag je vraag al voorbij komen in dit topic. Ik durf je niet te zeggen of het komt. Ik heb er voor nu niks over gehoord in de wandelgangen. Uiteraard hoop ik dat je bij ons blijft. Hoeveel verbruik je per maand ongeveer? Met Combivoordeel krijg je dubbele belminuten en MB's.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Appie, ik zag je vraag al voorbij komen in dit topic. Ik durf je niet te zeggen of het komt. Ik heb er voor nu niks over gehoord in de wandelgangen. Uiteraard hoop ik dat je bij ons blijft. Hoeveel verbruik je per maand ongeveer? Met Combivoordeel krijg je dubbele belminuten en MB's.
Reputatie 2
Badge +1
Bij "onbeperkt internet" horen ook kleine lettertjes. Als je deze naleest is onbeperkt niet echt onbeperkt en zit er vaak wel de een of andere voorwaarde aan vast die de onbeperktheid beperkt. Onbeperkt klinkt mooi, maar het is meestal niet wat het lijkt dat het is.
Reputatie 6
Badge +12
Een goede aanvulling, bedankt Franskia49!
De vraag is ook hebben we het echt nodig?
En dat antwoord zit bij ons eigen gedrag, zeker particulier kijk je veel Netflix of youtube streams dan kan het snel gaan.
Voor een zakelijk gebruiker die een tablet met een databundel nodig heeft ligt het anders dan zou het nuttig kunnen zijn.

Wat mij verbaasd is dat niemand nog bezwaar maakt tegen de afzonderlijke belbundels. Als alles via voip gaat dus dataverkeer waar we zowel bij mobiel als thuis voor betalen waarom dan nog steeds afzonderlijk voor belminuten betalen.
Nou als ik van andere mensen hoor die het al hebben bijvoorbeeld bij t mobile die kunnen internetten tot ze een ons wegen maar ze blijven internet hebben.. ik loop steeds te stressen of ik niet over mijn bundel heen ga.. nou heb ik ook al de combivoordeel maar toch niet genoeg. Ik wil gewoon onbezorgd internetten zonder stress.
@Appie223 dat is omdat je bij Tmobile net als bij Tele2 per dag 5 gb krijgt daarna kan en moet je steeds een sms sturen voor een extra gb, dus zolang je binnen de 5 gb per 24 uur blijft 'lijkt' het onbeperkt maar het is het gewoonweg niet.
Bij de grootste bundel bij Telfort heb je tot 14000Mb dat is verdubbeling van de combi en klantvoordeel samen daar moet je dagelijk heel wat filmpjes voor streamen. Verdeeld over 30 dagen is dit ruim 400 Mb per dag, inderdaad minder dan 5Gb maar toch.
Maak je thuis wel optimaal gebruik van wifi? Anders kan ik me wel voorstellen dat het lastig kan zijn om hier genoeg aan te hebben.

Bij kpn kan je ook onbeperkt internetten alleen gaat daar de snelheid omlaag.
Het maximale mb dat ik kan nemen bij telfort is 5000 mb plus heb ik de combi en dat is dan 10 gb. Ik heb net kpn gesproken die bieden 25 gb plus combi. Dus 50gig!!! Voor bijna hetzelfde prijs. En ja ik internet idd veel buitenshuis. Ik heb mijn keuze al gemaakt
De door mij genoemde 14 is als je ook alles in één internet bij Telfort afneemt.
Voor de combi van kpn moeten er wel 2 producten worden afgenomen. Dus wel goed alle voorwaarden lezen.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Appie, jammer dat je niet bij ons blijft. Bedankt voor je uitleg hierover.
Voor mij persoonlijk hoef ik niet veel data.

(Bij Telfort valt mij wel op dat het combivoordeel met extra belminuten, data en SMS veel als voordeel benoemd wordt.
Mijn eigen abonnement kan bij een ander voor minder geld en meer data zonder combivoordeel.)

Maar voor anderen kan meer data wel een issue zijn.

Dit zijn artikelen over de steeds groter wordende data bundels en het marktaandeel van o.a. Telfort.

Telegraaf: Databundels worden steeds groter:

http://www.telegraaf.nl/tech/1048030/databundels-worden-steeds-groter

One more thing: Nederlander neemt steeds grotere databundel:

https://www.onemorething.nl/2017/11/databundel-nederlander-steeds-groter/

Telecompaper: Ruim een derde van databundels in Nederland meer dan 2 GB:

https://www.telecompaper.com/nieuws/ruim-een-derde-van-databundels-in-nederland-meer-dan-2-gb--1218787

Reageer