beantwoord

klacht: zeer vervelend probleem internet

  • 30 mei 2012
  • 5 reacties
  • 1608 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dit speelt sinds 28 mei: toen was mijn 1 gb bundel op en dan wordt het internet in mijn nieuwe abonnement afgesloten volgens de nieuwe prima voorwaarden.

Direct kocht ik 250 mb bij, maar sinds die tijd blijft het internet geblokkeerd. Ik zie wel 3g icoontje netwerkstreepjes, het komt erop neer dat na aankoop van de 250 mb gewoon het gebruik niet is vrijgegeven. Ik heb hier inmiddels klachten over doorgegeven en begrijp dat ik moet afwachten wat de "specialisten" doen.

Heel vervelend wel, kan dit niet sneller opgelost? Dit is een basisvoorziening van mijn abonnement, sterker ik heb 7,50 betaald voor de extra bundel.

Het systeem werkt niet en ik zit maar te wachten.....

Ik heb al zelf enkele keren gereset door batterij en kaart er even uit en in te doen, maar het licht gewoon aan het niet goed vrijgeven van internet na de aanschaf vaqn 250 mb neem ik aan.



Oplossing?????
icon

Beste antwoord door Anonymous 31 mei 2012, 14:11

Inmiddels is dit via klachten en ook via winkel arnhem als case bij specialisten terechtgekomen. In de winkel waren meer mensen langsgeweest met dit probleem. Het schijnt een probleem in jullie nieuwe systemen te zijn (nieuwe abonnementen).

Ik hoop snel via mijn mail van de klantenservice te horen wat de prognose voor oplossing is en eventueel compensatie van de 7,50 als de extra ingekochte 250 mb alsmaar geblokkeerd blijft.

Ik ben goed geholpen via de winkel, die nog eens extra een case heeft laten aanmaken.

Ik heb nu alles gedaan om dit onder de aandacht te brengen en verwacht in vol vertrouwen spoedig een oplossing of een eerlijke voortgangsmelding/compensatie.





hartelijk dank

Niels Zeelenberg















Erg vervelend dat na het bijkopen van nieuw tegoed het internet niet werkt. Graag kijk ik dit voor u na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar. PS. crossposten is niet toegestaan. Laïla
Bekijk reactie

5 reacties

Badge
Erg vervelend dat na het bijkopen van nieuw tegoed het internet niet werkt. Graag kijk ik dit voor u na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

PS. crossposten is niet toegestaan.

Laïla
Inmiddels is dit via klachten en ook via winkel arnhem als case bij specialisten terechtgekomen. In de winkel waren meer mensen langsgeweest met dit probleem. Het schijnt een probleem in jullie nieuwe systemen te zijn (nieuwe abonnementen).

Ik hoop snel via mijn mail van de klantenservice te horen wat de prognose voor oplossing is en eventueel compensatie van de 7,50 als de extra ingekochte 250 mb alsmaar geblokkeerd blijft.

Ik ben goed geholpen via de winkel, die nog eens extra een case heeft laten aanmaken.

Ik heb nu alles gedaan om dit onder de aandacht te brengen en verwacht in vol vertrouwen spoedig een oplossing of een eerlijke voortgangsmelding/compensatie.





hartelijk dank

Niels Zeelenberg















Erg vervelend dat na het bijkopen van nieuw tegoed het internet niet werkt. Graag kijk ik dit voor u na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar. PS. crossposten is niet toegestaan. Laïla
Ik heb hetzelfde probleem. Ben overgestapt van KPN Hi naar Telfort. Bij Hi nooit geen problemen gehad. Nu overgestapt per 29-05-2012 en vanaf de portering nog steeds geen internet 😞 Echt Balen!!!!



Diverse malen contact opgenomen met de klantenservice, en zelfs vanochtend een sms ontvangen dat ik het toestel uit en aan moest zetten, daarna zou het probleem verholpen zijn, maar helaas, nog steeds geen internet.
Badge
Waarom staat de status van dit bericht op "beantwoord"? Volgens mij spelen deze problemen nog steeds. Bij mij werkt internet nog altijd niet, en ik heb totaal niet de indruk dat er ook maar een poging wordt ondernomen om er iets aan te doen.
Storing is verholpen staat op de site van Telfort. Helaas niet bij iedereen.

Reageer