Direct kocht ik 250 mb bij, maar sinds die tijd blijft het internet geblokkeerd. Ik zie wel 3g icoontje netwerkstreepjes, het komt erop neer dat na aankoop van de 250 mb gewoon het gebruik niet is vrijgegeven. Ik heb hier inmiddels klachten over doorgegeven en begrijp dat ik moet afwachten wat de "specialisten" doen.
Heel vervelend wel, kan dit niet sneller opgelost? Dit is een basisvoorziening van mijn abonnement, sterker ik heb 7,50 betaald voor de extra bundel.
Het systeem werkt niet en ik zit maar te wachten.....
Ik heb al zelf enkele keren gereset door batterij en kaart er even uit en in te doen, maar het licht gewoon aan het niet goed vrijgeven van internet na de aanschaf vaqn 250 mb neem ik aan.
Oplossing?????
Beste antwoord door Anonymous
Ik hoop snel via mijn mail van de klantenservice te horen wat de prognose voor oplossing is en eventueel compensatie van de 7,50 als de extra ingekochte 250 mb alsmaar geblokkeerd blijft.
Ik ben goed geholpen via de winkel, die nog eens extra een case heeft laten aanmaken.
Ik heb nu alles gedaan om dit onder de aandacht te brengen en verwacht in vol vertrouwen spoedig een oplossing of een eerlijke voortgangsmelding/compensatie.
hartelijk dank
Niels Zeelenberg
Erg vervelend dat na het bijkopen van nieuw tegoed het internet niet werkt. Graag kijk ik dit voor u na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar. PS. crossposten is niet toegestaan. Laïla