Klacht doorgeven

• 24 juli 2017
  • 14 reacties
  • 1233 keer bekeken

Goedemiddag,

Is er een andere mogelijkheid om een klacht door te geven behalve via het klachtenformulier?
Ik probeer dit formulier al 3 dagen te uploaden zonder succes - er is schijnbaar een storing?

Dank

14 reacties

Geef eens een omschrijving, wellicht kan er met je meegedacht worden.
Hallo @SuzanneAU

Volgens mij is er vaker storing met het klachtenformulier.

Zie dit topic: klachtenformulier onmogelijk om te versturen.

https://forum.telfort.nl/over-het-forum-250/klachtenformulier-onmogelijk-om-te-versturen-68446

Maar Friesian heeft ook een punt.
Je kan het ook hier neerleggen.
Sinds februari van dit jaar heb ik mijn abonnement verlengd in combinatie met een IPhone 7. Sinds deze telefoon in gebruik genomen werd, ondervind ik problemen met internet en mobiele data. Deze vallen geregeld geheel weg, waardoor bellen en/of internetten onmogelijk is.

Ik heb hierover contact gehad met jullie klantenservice en er is een onderzoek gestart. De masten in de omgeving zijn gecontroleerd en hier bleek alles in orde te zijn. Daarna contact gehad over het toestel ter reparatie op te sturen/weg te brengen. Hier enige discussie over gehad, maar uiteindelijk toch weggebracht naar de Telfort winkel in Almere.

Telefoon ben ik een week kwijt geweest en bij ophalen kon men mij niet vertellen of/wat er gerepareerd is. Ik heb de telefoon mee terug genomen en bleek dat het probleem nog altijd bestond. Nogmaals terug gegaan naar de winkel en toen werd mij verteld dat ik bij de Apple store een afspraak moest maken, zodat ik waarschijnlijk een nieuwe telefoon zou krijgen. Dit heb ik gedaan en er is mij naast de klachten die mijn telefoon vertoonden ook een nieuwe telefoon gekregen vanwege alle gedane moeite. Let wel dit is pas sinds vorige week opgelost

Dit betekent dat ik ruim 5,5 maand met dit probleem bezig ben geweest en dit meer mijn probleem was dan die van Telfort. Klantenservice laat zeer te wensen over en ik vind het belachelijk en onacceptabel dat ik hier zoveel energie en tijd mee hebt verspild. Al die maanden heb ik de volle mep betaald voor mijn niet werkende telefoon, zonder dat iemand mij wilde/kon helpen. Het bedrijf waar jullie reparaties naar opsturen is een aanfluiting aangezien zij geen probleem vinden en Apple dit in 5 minuten heeft ontdekt.

Telfort laat zeer te wensen over en het is onacceptabel dat als ik een telefoon via jullie aanschaf, ik te horen krijg dat jullie slechts een tussenpersoon zijn. De Telfort winkel in Almere zei dat ik een flinke compensatie kon verwachten hierin en ik ben ook zeer benieuwd hoe jullie dit recht gaan trekken.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi SuzanneAU, bedankt voor je bericht.

Het is inderdaad geen pretje als je zo'n lange periode problemen hebt gehad met je toestel. Ben in ieder geval blij dat je sinds een week met je nieuwe telefoon geen problemen meer hebt. Dat is erg goed om te horen. Ik deel je mening dat je na een reparatie en aanhoudende problemen inderdaad een compensatie op zijn plaats is. Daarom heb ik een gepaste correctie in ons systeem verwerkt. Via dit bericht wil ik nogmaals excuses maken voor het ongemak.
Reputatie 1
Avond!!!telfort?dit is al de 6 x dat ik weer storing heb in 2 dagen ophouden daarmee!
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Lind78, welkom op het forum. Wat vervelend dat je de afgelopen dagen problemen hebt met je verbinding. Daar wil ik graag met je naar kijken. Helaas heb ik geen gegevens van je, waardoor ik de lijn niet verder kan onderzoeken. Kan je je postcode en huisnummer aan je profiel toevoegen en dit laten weten in een reactie? Dan kijk ik het verder na voor je.
Hoi,

Ik heb een simonly. Dus betaal ik per maand €12,67.
Ik ben op de hoogte dat er hogere kosten zijn verbonden in het gebruik in het buitenland. Ik heb bewust gekozen voor simonly van Telfort, aangezien ik al jaren in volle tevredenheid nog een simonly heb lopen.

Waar ik momenteel mee zit is dat ik opeens bij mijn verbruik extra €50,76 zie staan.

Ik ben een jongeman onder de 30. Daarmee probeer ik te zeggen dat ik weet wat ik doe. Ik heb reis gemaakt door diverse landen zowel in Europa als buiten Europa.

Ik kreeg in elke land een smsje. Maar dat betekent dat de provider een netwerk heeft gevonden. Maar indien ik geen gebruik van maak van de netwerk, verwacht ik ook geen extra kosten. Tevens heb ik zeker paar dagen naar mijntelfort gekeken om te kijken of wel alles goed gaat. Nu zie ik opeens kosten, namelijk €50,76.

Ik ben het hier niet mee eens.
Ik stel het persoonlijk op prijs indien ik serieus word geholpen.

Hoogachtend
Ben je in Griekenland, vlak bij de Turkse grens, geweest?
Of met de boot naar Engeland?
Data in zone 2 en 6 kost per MB € 5,00.
En dan ben je zo aan € 50,-
https://www.telfort.nl/algemeen/tarieven/buitenland-tarieven-mobiel-abonnement.htm

Zolang je mobiele data aan laat, blijft de kans dat je ongewild verbinding met een duur netwerk maakt.
Geachte Nelly Jacoba,

Ik ben in Hongarije en Bulgarije geweest.
Het kan niet kloppen dat er extra kosten zijn.

Mvg
Er zijn heel wat landen in zone 3, ook € 5,- per mb, die grenzen aan Hongarije en Bulgarije.
Zoals Servië, Montenegro, Bosnië, Macedonië.
Kan je in de app zien waar de extra kosten voor zijn?
Maar indien ik geen gebruik van maak van de netwerk, verwacht ik ook geen extra kosten.
Dit kan natuurlijk alleen het geval zijn als je roaming uit hebt staan en zoals door Nelly genoemd de data uit.
Het is voor webcare wel te achterhalen met welk netwerk je verbonden bent geweest die dit bedrag heeft veroorzaakt.

Als je dat smsje krijgt ben je lijkt mij ook met hun netwerk verbonden dus hoe zeker ben je daar van.
Heb je je klant of mobiele nummer in je profiel staan?
Dit kan alleen webcare lezen, dan kunnen zij eerder helpen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Aki, ik heb even meegekeken. want ik kan mij goed voorstellen dat je schrikt van het de kosten. Ik vermoed dat je toch bij een grensgebied was en contact hebt gehad met een netwerk uit Servië. Ik zie namelijk dat er 20-07-2018 data is verbruikt in Zone 3 zo ongeveer om 14.00 uur. Diezelfde ochtend heb je een sms gehad, welkom in Servië. Dat is waar de kosten vandaan komen jammer genoeg. Ik kan dit niet aanpassen voor je, maar ik hoop wel dat dit het duidelijker maakt.

Reageer