kan sinds verlenning alleen maar bellen en gebeld worden.

Hallo,

sinds 18 januari heb ik mijn abbo verlengt maar sinds die tijd heb ik buitenshuis geen 4G en kan ook niet smsen, ik kan dus alleen maar bellen en gebeld worden.

op advies van telfort een nieuwe simkaart aangevraagd maar na 2x een nieuwe te hebben aangevraagd heb ik nog steeds dit probleem (simkaart is wel geactiveerd). Dit terwijl ik wel gewoon een bel en internet bundel heb waar ik dus nu wel voor betaal maar geen gebruik van kan maken en telfort zegt alleen maar nieuw simkaartje aanvragen, verder komen ze niet met oplossingen.

dus mijn vraag is, heeft iemand dit ook gehad en weet hoe je dit moet oplossen.

mvg

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marissa, welkom op het forum en bedankt voor het verlengen van je abonnement.
Graag je telefoon uitschakelen en daarna opnieuw inschakelen. Als het goed is moet mobiel internet het dan doen.

Kun je ook nog controleren of je sms'jes kunt ontvangen en in Mijn Telfort kijken of het ontvangen van sms'jes op blokkeren of op toestaan staat? Bij voorbaat dank!
Beste stephen,

dit heb ik al meerdere malen geprobeerd, ik heb ook mijn telefoon helemaal terug gezet in fabrieks instellingen en nog heb ik geen 4g en kan ik dus niks buitenshuis ontvangen en versturen.

MVG
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marissa, ik heb een aanpassing gedaan in het systeem waardoor je nu wel gebruik zou kunnen maken van mobiel internet. Kun je dit nogmaals checken en ook naar de blokkades voor sms in Mijn Telfort kijken? Bij voorbaat dank!

Reageer