beantwoord

kan IP adres niet vinden

• 4 oktober 2017
  • 11 reacties
  • 2942 keer bekeken

Badge
Op mijn Samsung Galaxy core 2 geeft hij dit aan ,geef ook aan netwerkverbinding uitgeschakeld,heb Sitecom 30B376 wifi router
icon

Beste antwoord door Koffiemok 6 oktober 2017, 23:09

Hoi Wout, als ik het zo lees dan is dit iets wat mogelijk ook aan je telefoon zelf kan liggen. Kun je Whatsapp wel downloaden via 3G of 4G? Heb je de laatste update van de software op je toestel staan? Als je dat niet hebt, dan raad ik je aan om die te installeren.
Ik ben ook benieuwd naar de vragen die nelly jacoba stelt. Laat je dat ook weten? Hoe meer informatie we hebben, hoe sneller we weten waar het aan kan liggen.

Speelt dit alleen met jouw telefoon?
Niet met andere wifi apparaten op je eigen netwerk?
En jouw telefoon op het wifi netwerk van iemand anders, gaat dat wel goed?

Ik heb wel WiFi op mijn telefoon maar kan Play store openen dan zegt hij google PLAY IS GESTOPT,
ALS IK op foto drukt zegt hij plaats geheugenkaart om camera te gebruiken terwij er een 16 GB inzit,
dus ik snap niet waarom deze niet werken
bdw , dank voor de snelle reakti

Dit zijn echt toestel problemen. Als de tips van @nelly jacoba en @Cindy - Telfort geen oplossing geboden hebben controleer/doe het volgende eens.
Instellingen > apps (of applicatiebeheer) > foto’s. Zie je daar bij geheugen heel veel MB’s staan tik dan eens op stoppen.
Voor Google Play Store:
Instellingen > apps (of applicatiebeheer) > Google play store. Kies voor stoppen. Heeft dat niet geholpen en zie je de optie “gegevens wissen” ook daar staan kies dan die.
Bekijk reactie

11 reacties

Heb je je Sitecom en je toestel al even opnieuw opgestart?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Wout, welkom op het forum. Heeft een herstart geholpen, zoals nelly jacoba zegt?
Als dat niet helpt, controleer in eerste instantie of er voor jouw telefoon een update beschikbaar is. Dit wil niet altijd via de telefoon zelf. Verbind hem dan ook met een kabel aan je computer en controleer via het programma KIES (te downloaden via de website van Samsung als je het niet al had) of er een update is. Zo ja, installeer deze en probeer opnieuw verbinding te maken. Wat je ook nog kunt proberen is om je Samsung eerst met een andere hotspot te verbinden en daarna met je eigen modem. Laat je weten wat eruit komt?
Badge
Hallo.
Ik zal het in het weekend proberen , hen deze dagen minder tijd,je hoor nog van mij.
Reputatie 6
Badge +12
Dat is goed Wout., alvast bedankt. Ik ben zaterdag ook aan het werk, dus misschien dat we elkaar dan spreken en anders volgende week.
Badge
Hallo.

Ik heb de stroom van de glasvezel modem en van wifi router afgehaald en een kwartier later weer aan gezet maar mijn telefoon blijft zeggen IP adres ophalen en
daar blijft het bij,al ik na de code achter op de WiFi router staat ingevuld heb en naar geavanceerde opties gaat wordt er gevraagd. IP adres. - Gateway. - netwerkprefixlengte. -
DSN. 1
DSN 2
Dit zijnde instellingen ,bij WPA 2 PSK

A
U
B. Oplossing
Badge
Ik heb wel WiFi op mijn telefoon maar kan Play store openen dan zegt hij google PLAY IS GESTOPT,

ALS IK op foto drukt zegt hij plaats geheugenkaart om camera te gebruiken terwij er een 16 GB inzit,

Badge
OOK MIJN WATSAPP BEN IK KWIJT EN KAN HEM NIET DOWNLOADEN
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Wout, als ik het zo lees dan is dit iets wat mogelijk ook aan je telefoon zelf kan liggen. Kun je Whatsapp wel downloaden via 3G of 4G? Heb je de laatste update van de software op je toestel staan? Als je dat niet hebt, dan raad ik je aan om die te installeren.
Ik ben ook benieuwd naar de vragen die nelly jacoba stelt. Laat je dat ook weten? Hoe meer informatie we hebben, hoe sneller we weten waar het aan kan liggen.
Reputatie 8
Badge +15

Dit zijn echt toestel problemen. Als de tips van @nelly jacoba en @Cindy - Telfort geen oplossing geboden hebben controleer/doe het volgende eens.
Instellingen > apps (of applicatiebeheer) > foto’s. Zie je daar bij geheugen heel veel MB’s staan tik dan eens op stoppen.
Voor Google Play Store:
Instellingen > apps (of applicatiebeheer) > Google play store. Kies voor stoppen. Heeft dat niet geholpen en zie je de optie “gegevens wissen” ook daar staan kies dan die.
Reputatie 6
Badge +12
Bedankt voor de goede en duidelijke aanvulling @Koffiemok!

Reageer