je eigen surfgedrag opvragen van de laatste maanden

• 31 mei 2012
  • 0 reacties
  • 2088 keer bekeken

Beste mensen

Ik heb een vraag

Ik wou vragen of het mogelijk is om de telfort een uitdraai , dat kan ook in pfd gemaild worden van mijn surfgedrag dat ik wel en niet online was en waar ik heen gesurft heb.

de reden dat ik daar graag een uitdraai van wil hebben is dat er op fora van startpagina telkens via een proxy door iemand op mijn naam gepost word.

Via het surf gedrag is altijd te achterhalen of ik contact had met een proxy , dus als d etijdstip van het cyberpesten niet overeenkomt kan ik zwart op wit aantonen ik last heb van een cyberpster die andere wil doen laten voorkomen dat ik dat geplaatst en dat gebeurt met de meest grote fauwe kuul

Deze persoon loopt op meerdere namen van andere meerdere borden lange tijd vol te trollen en te verzieken.

Wat hij doet is niet mijn verandwoordelijkheid maar zou wel graag via een uitdraai van het surf gedrag kunnen bewijzen dat ik met een cyberpster van doen heb.

Zo lang ik het tegen bewijs heb via mijn provider , maakt het mij ook niks uit. Ik moet nu wachten op een overeenkomstige pin betaling , die er al 2 keer is en aanwezigheid ergens op het genoemde tijdstip , en opname tijd van filmen en fotograveren . Als ik een uitdraai bij de hand heb . dan heb ik het tegen bewijs. want op de startpagina prikborden kom ik toch niet meer.

Ik wou van zowel telfort als t mobile waar ik mobiel internet heb van beide de surf gegevens vanaf februarie dat ik hier een nieuwe abonnement heb en vanaf het nieuwe abbonnnemt bij t mobile

Met vriendelijke groeten

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer