beantwoord

Is Nederland geen lid van de EU?

• 3 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 405 keer bekeken

Reputatie 1
Deze vraag had ik al eerder gesteld, maar in een topic die door claudiadewaard was gestart. Haar vraag was door Stephen beantwoord en dan wordt de topic kennelijk als afgedaan beschouwd. Dus, sorry maar dubbele post.
Ik heb geen mobiele data bij mijn abonnement, omdat ik die alleen in het buitenland nodig heb en dan kun je beter een buitenlandbundel nemen. Nu was ik in september binnen Nederland op vakantie en ik wijzigde mijn abonnement niet voordat ik vertrok, omdat ik vertrouwde op de wifi op de camping. Die bleek absurd duur te zijn en ik vroeg daarom bij Telfort met een SMS een EU bundel van 5 Euro voor een week internet aan. Ik hoefde toch alleen maar mijn webmail te checken, meer niet. Maar die bundel werkte niet, terwijl er wel een provider binnen bereik was, KPN dus dat moest geen probleem zijn. De bundel staat nu wel op mijn factuur, maar ik heb er geen bitje van gebruikt. Wat was nu de oorzaak dat de bundel niet werkte? Mijn standaard abonnement zonder mobiele data? Of het gebruik binnen Nederland?
icon

Beste antwoord door Stephen 5 oktober 2016, 18:58

Hallo HWOuda, bedankt voor het starten van een nieuw topic.

Nederland is lid van de EU, maar de buitenlandbundel geldt alleen voor het gebruik van mobiel internet buiten Nederland. Daarnaast dient er een internetbundel actief te zijn bij jouw abonnement. Als je mij je naam, adresgegevens en 06-nummer kenbaar maakt via een privébericht dan kan ik de kosten van de buitenlandbundel voor je crediteren.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo HWOuda, bedankt voor het starten van een nieuw topic.
Nederland is lid van de EU, maar de buitenlandbundel geldt alleen voor het gebruik van mobiel internet buiten Nederland. Daarnaast dient er een internetbundel actief te zijn bij jouw abonnement. Als je mij je naam, adresgegevens en 06-nummer kenbaar maakt via een privébericht dan kan ik de kosten van de buitenlandbundel voor je crediteren.
Reputatie 1
Dank voor je antwoord, Stephen. PM is inmiddels verzonden.
Het verbaasde me dat de buitenlandbundel niet werkt als je geen mobiel abonnement hebt, want bij de aanschaf van het toestel in de Telfort winkel gaf ik ook aan dat ik het internetten in het buitenland op deze manier wilde oplossen en dat werd me niet afgeraden. Nu ik in de voorwaarden ben gedoken, moet ik je gelijk geven. Maar ik kan het de medewerker in de winkel niet kwalijk nemen, want het was graven naar de informatie.
Het valt al met al op te lossen met het tijdelijk wijzigen van mijn abonnement als ik op vakantie ga, om het even binnen of buiten de grenzen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo HWouda, bedankt voor je begrip en fijn dat het nu duidelijk voor je is.
Ik heb een creditering aangemaakt en de kosten voor de buitenlandbundel worden op je volgende factuur verrekend. 🙂

Reageer