iPhone 4S GEEN internet Telfort

• 2 maart 2012
  • 10 reacties
  • 4187 keer bekeken

Sinds afgelopen maandag is mijn T-mobile nummer overgezet naar het Telfort netwerk, dit omdat ik met T-mobile slecht bereik had qua 3G internet. Nu kan ik met Telfort al sinds maandag GEEN gebruiken van internet en na drie bezoeken aan de Telfort winkel in Helmond EN Breda en na acht gesprekken met de klantenservice kan gewoon niemand(!!!) mij vertellen wat het probleem is en kan ik nu gewoon wachten op een reactie?!?

Wat voor service en bedrijfsvoering heb je dan in godsnaam?

Ik begreep van de winkel in Breda dat er in die winkel meer mensen zijn gekomen met hetzelfde probleem maar dat ze gewoon niks kunnen doen en niet weten wat het is?!

Ze hebben mijn netwerkinstelling al zo'n 10 keer opnieuw ingesteld en ze hebben me zelfs van het netwerk afgehaald om opnieuw te registreren. Niks werkt!!

Wat een ontzettende klote organisatie is dat dan. Iemand al bezig om zijn contract te laten ontbinden?
Reactie van Telfort zelf?

10 reacties

zie dit topic:
http://forum.telfort.nl/topic10773.html
Badge +7
@Giela,

Erg vervelend dat u problemen ervaart en dat het nog niet is opgelost. Stuur in een privébericht uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres, zodat ik u hier verder mee kan helpen.

Laïla
Hoi allemaal,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn Hi abonnement laten overzetten naar Telfort en heb ook geen internet verbinding met 3G. Wifi wel. Ik hoop dat er snel wat aan gedaan wordt. Ik heb mijn Ipone 4S wel in Amerika gekocht. Ik weet niet of jullie dit ook hebben gedaan want anders zou het daar aan kunnen liggen.

Gr Dennoss
ik heb mijn iPhone in England gekocht, maar gezien de vele reacties van mensen met hetzelfde probleem, zelfs met iPhones die in een abonnment bij Telfort zijn gekocht, ligt het daar zeker niet aan.
Mijn iPhone heeft bovendien zeker 5 maanden prima gewerkt met de simkaart van Vodafone die ik hiervoor had.....
Het ligt aan de combinatie microsimkaart van Telfort en de iPhone 4S met de laatste besturings update.

het probleem schijnt gemakkelijk te verhelpen te zijn, wanneer je IOS5.1Beta3 op je iPhone installeert, probleem is alleen dat je als Apple ontwikkelaar ingeschreven moet zijn....
kan iemand mij het adres van Telfort geven, ik heb nl net m'n aangetekende brief, met m'n klachten, teruggekregen met het bericht onbewoond...
het adres wat ik gebruikt heb was; Telfort BV De Entree 222 1101 EE Amsterdam

twoekie
Reputatie 8
Badge +16
Dit staat op de Telfort Website:

Adres Telfort mobiel
Klantenservice van Telfort
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn
bedankt voor de reactie.
dit adres was al wel bij me bekend, maar is een postbus-adres en daar kun je geen aangetekende post naar sturen.

gr. twoekie
Badge +7
@twoekie en Dennoss,

Mijn excuses voor de late reactie. Graag ben ik u hierbij van dienst. Maak in een privéberichtuw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan mij kenbaar maken zodat ik u verder kan helpen.

Laïla
u vraagt om gegevens in een privebericht te versturen, maar ik krijg hem niet verstuurd, en kom niet verder dan mijn verhaal, met als kop een gestippelde rechthoek waarin staat: voorbeeld iPhone 4S Geen internet Telfort
Badge +7
@twoekie,

Klik op de link in mijn bericht, dan lukt het wel.

Laïla

Reageer