beantwoord

iPhone 4: PDP-identiteit niet geaccepteerd melding

  • 15 oktober 2013
  • 242 reacties
  • 65634 keer bekeken

Bij gebruik van internet verschijnt de melding 'PDP-identiteit niet geaccepteerd'.
Al 3 maal contact gehad met de klantenservice, moet nu 5-10 werkdagen wachten op een antwoord van de technische dienst.

Geprobeerd:
- simkaart in andere telefoon -> internet werkt wel op een Nokia
- simkaart van andere provider in mijn iPhone 4 -> internet werkt wel
- iPhone 4 helemaal terug naar fabrieksinstellingen, dus als nieuw uit doos -> werkt niet
- handmatig instellen van APN instellingen bij mobiele data -> mag ook niet baten

Heeft er iemand nog een idee? Of ligt het toch echt aan Telfort (wat wel mijn vermoeden is)?
Zo ja, kan dit via dit forum eventueel sneller opgepakt worden?
Ben een nieuwe klant sinds 3 dagen en kan dus nu niet internetten. Slechte indruk!!!!!
icon

Beste antwoord door Denise 15 oktober 2013, 13:59

Welkom op het forum 06********!

Erg vervelend dat je deze melding te zien krijgt. Dit heeft te maken met de standaard instellingen die niet juist staan in jouw toestel. Ik adviseer je om de netwerkgegevens te herstellen op deze manier: Instellingen> Algemeen> Stel opnieuw in> Herstel netwerk instellingen. Maak wel even een back-up.

Graag ontvang ook een suggestie voor een andere gebruikersnaam aangezien dit een openbaar forum is. Je kunt deze sturen via een privébericht.

Denise
Bekijk reactie

242 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@adja,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb deze zojuist intern doorgezet en verwacht dat het binnen 2 dagen is opgelost. Fijn weekend!

Stephen
@j-slegers,

Spijtig wat betreft de moeizame overstap. Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst zorg ik ervoor dat dit wordt opgelost.

Stephen


Heb je een PB gestuurd Groet,
Ad
@Eveline89, @killerqueen, @cofffee,

Ik ontvang graag jullie NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst zorg ik ervoor dat het in orde wordt gemaakt. Alvast bedankt!

Stephen


Hallo Stepen,
Heb je een persoonlijk bericht gestuurd met mijn NAW gegevens en GSM nummer in de hoop dat jij ook voor mij dit kennelijk bekende probleem mbt. de pdp-identiteit kunt oplossen ! Op voorhand dank. Groet, Ad
Reputatie 8
Badge +16
@j-slegers,

Spijtig wat betreft de moeizame overstap. Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst zorg ik ervoor dat dit wordt opgelost.

Stephen
Helaas is bij mij het overstappen ook niet vlekkeloos verlopen, krijg namelijk dezelfde pdp melding.
Graag hoor ik van jullie hoe dit op te lossen. Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +16
@brucefanrobert,

Bedankt voor het melden en de feedback. Hieraan wordt gewerkt. :)

Stephen
Probleem is nu opgelost, bedankt daarvoor. Ik vind echter wel dat dit probleem bij jullie helpdesk bekend zou moeten zijn. Ook ik heb eerst een aantal keren aan de telefoon gehangen en allerlei adviezen gehad waar ik niets aan had. De mensen van de helpdesk hadden zelfs nog nooit van PDP-identificatie gehoord. Dit zouden jullie bij Telfort toch niet moeten willen en lijkt me ook makkelijk op te lossen!
Reputatie 8
Badge +16
@brucefanrobert,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb deze zojuist intern doorgezet en ik verwacht dat dit binnen 2 werkdagen is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik het graag van je. Fijn weekend!

Stephen
Ik krijg dezelfde melding (PDP identificatie niet geaccepteerd) en heb mijn gegevens doorgezet naar Stephen. Ik hoor het graag als ik andere stappen dien te ondernemen. Gr. L.J.M.
Reputatie 8
Badge +16
@sxmderidder,

Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb deze zojuist intern doorgezet en verwacht dat dit probleem binnen 2 werkdagen is opgelost. Laat je weten als dit het geval is? Alvast bedankt!

Stephen
Ik krijg dezelfde melding (PDP identificatie niet geaccepteerd) en heb mijn gegevens doorgezet naar Stephen. Ik hoor het graag als ik andere stappen dien te ondernemen. Gr. Stephanie
Reputatie 8
Badge +16
@Eveline89, @killerqueen, @cofffee,

Ik ontvang graag jullie NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst zorg ik ervoor dat het in orde wordt gemaakt. Alvast bedankt!

Stephen
@Stephen,

Ik heb hetzelfde PDP probleem met een iphone 5s. Kan je dit voor mij oplossen?

Alvast bedankt
Ook ik heb dit probleem. Ik wordt meerdere malen afgescheept met een reset van 10 minuten (die niet helpt) en de beschuldiging dat het wel aan mijn toestel zal liggen.
Ik wil graag dat dit zo spoedig mogelijk opgelost wordt, en niet binnen 10 (tien!!!) dagen zoals de helpdesk mij zojuist vertelde.
Ook ik krijg de melding dat de PDP-identiteit niet is geaccepteerd, waardoor ik geen mobiel internet heb. Zouden jullie dit ook voor mij kunnen oplossen? Alvast bedankt!!!
@famstrikker,

Bedankt voor jouw gegevens. Deze heb ik zojuist doorgezet en binnen 2 werkdagen is dit opgelost.

Stephen


Thanx voor de snelle reactie. Ik laat weten als het is opgelost.
Reputatie 8
Badge +16
@famstrikker,

Bedankt voor jouw gegevens. Deze heb ik zojuist doorgezet en binnen 2 werkdagen is dit opgelost.

Stephen
Ook ik krijg dezelfde melding op mijn iphone. Sinds vandaag overgestapt van ziggo naar telfort.

Heb ondertussen een privebericht gestuurd naar Stephen en Henk.
Reputatie 8
Badge +16
@mpeters,

Helaas gebeurt dit niet zo snel. :D
Doorgaans is dit binnen 2 werkdagen opgelost.

Stephen
Ik zal mijn iphone zo opnieuw opstarten en dan hoor je het!
Reputatie 8
Badge +16
@mpeters,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb deze zojuist intern doorgezet en verwacht dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Ik verneem dit graag van je.

Stephen
Ook ik heb hier last van.
sinds vandaag overgestapt naar telfort na 8 jaar vodafone, wifi, bellen, smsen geen probleem.
Alleen zodra ik zonder wifi kom herkend hij mijn PDP identiteit niet.
Kunnen jullie me zo snel mogelijk hiermee helpen?
Reputatie 8
Badge +16
@Bri, @Pvm79,

Excuses voor de late reactie. Graag ontvang ik jullie NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor jullie aan de slag.

Stephen
Hoi,
Ook ik heb dit probleem. Help!
Gr. Peter
Hoi,

Hier hetzelfde probleem. Ik ben overgestapt naar Telfort met nummerbehoud. Sinds ik deze simkaart in gebruik heb genomen kan ik niet op het mobile netwerk. De melding is pdp-identiteit niet geaccepteerd. Zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice en daar werd niks gevonden, daarom moet er een technisch iemand naar kijken wat 10 dagen kan duren! Ik wil gewoon gebruik kunnen maken van het mobiele netwerk waar ik mijn abonnement voor heb afgesloten en niet 10 dagen hierop gaan wachten. Ik hoop dat ik via deze weg sneller een medewerker van Telfort zo ver te krijgen dat mijn probleem opgelost wordt. Het lijkt een bekend probleem te zijn dus ik hoop dat er actie ondernomen gaat worden om dit definitief op te lossen voor klanten.

Bri

Reageer