Al 3 maal contact gehad met de klantenservice, moet nu 5-10 werkdagen wachten op een antwoord van de technische dienst.
Geprobeerd:
- simkaart in andere telefoon -> internet werkt wel op een Nokia
- simkaart van andere provider in mijn iPhone 4 -> internet werkt wel
- iPhone 4 helemaal terug naar fabrieksinstellingen, dus als nieuw uit doos -> werkt niet
- handmatig instellen van APN instellingen bij mobiele data -> mag ook niet baten
Heeft er iemand nog een idee? Of ligt het toch echt aan Telfort (wat wel mijn vermoeden is)?
Zo ja, kan dit via dit forum eventueel sneller opgepakt worden?
Ben een nieuwe klant sinds 3 dagen en kan dus nu niet internetten. Slechte indruk!!!!!
Beste antwoord door Denise
Erg vervelend dat je deze melding te zien krijgt. Dit heeft te maken met de standaard instellingen die niet juist staan in jouw toestel. Ik adviseer je om de netwerkgegevens te herstellen op deze manier: Instellingen> Algemeen> Stel opnieuw in> Herstel netwerk instellingen. Maak wel even een back-up.
Graag ontvang ook een suggestie voor een andere gebruikersnaam aangezien dit een openbaar forum is. Je kunt deze sturen via een privébericht.
Denise