beantwoord

iPhone 4: PDP-identiteit niet geaccepteerd melding

• 15 oktober 2013
  • 242 reacties
  • 65634 keer bekeken

Toon het eerste bericht

242 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@ageklawer,

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor de terugkoppeling :)

Denise
Beste,
Ik ben zojuist overgestapt naar Telfort heb altijd vodaphone gehad.
Ik was in de winkel en was enthousiast over de kosten en de service, ze gaven aan u heeft een stukje 'gemak' nummer nemen wij over en dan wordt u automatisch klant van Telfort.
Nu wist ik niet dat ik omdat ik een Iphone hebt hem eerst met Itunes moest verbinden om het netwerk van Telfort te krijgen.
Ik keek op 3G en zag tot verbazing dat ik alleen op wifi kon want als in de browser opende van internet krijg ik een fout code  Mobielde datanetwerk activeren niet mogelijk PDP-identiteit niet geaccepteerd.

Ik heb gelijk gebeld naar Telfort 0900-nummer. klantenservice gaf aan dat het aan de instellingen ligt van mijn telefoon.
Ik heb het 3 keer nagekeken en die leken mij gewoon te kloppen, verder moest ik maar op internet via Telfort bij handmatig instellingen zoeken of dat helpt en mijn simkaart eruit halen en opnieuw aandoen.

geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem ondertussen 3x gebeld en geen stap verder gekomen.

14-11 op koopavond speciaal naar Telfort winkel gegaan ook hij begreep er niks van en gaf aan dat ik toch nog maar moest bellen naar Telfort.
Ongelofelijk.. ( ik word van het kastje naar de muur gestuurd en dit als nieuwe klant!) 
Volgende dag 15-11 gebeld met de klacht weer een ander persoon aan de telefoon gekregen die er ook niks van af wist en ik kwam zelf met het idee misschien een nieuwe simkaart? aangezien ik de simkaart had getest in een andere iphone dacht ik.. misschien ligt er een fout in de simkaart.
Ik kon geen andere oplossing bedenken!!

De medewerker van Telfort zei nou dat kan ik kan hem opsturen duurt 5 werkdagen of u haalt hem zaterdag bij een telfort winkel op.
Ik weer naar de winkel gegaan en we konden het helaas niet gelijk testen ben 5 uur onbereikbaar geweest om het nummer over te zetten.

Nu heb ik Telfort bereik maar gek genoeg THE SAME PROBLEM!!

Nu ben ik echt tot einde raad ik betaal voor 500MB, en een snelinternet.

Ik hoop dat dit z.s.m. opgelost kan worden en dat ik nog voor zover het kan nog plezier kan hebben met deze provider.
Helaas heb ik nu erge spijt!

Ook vind ik het wel zo netjes een credit nota te krijgen voor de slechte service de lange dure 0900 telefoongesprekken en 500MB die ik wel betaal maar dus NIET kan gebruiken.

Ik hoor het graag wat nu verder.

Alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +1
@06********,

Welkom op het forum! Het probleem is zojuist verholpen. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt? Mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag ontvang ik nog een een privébericht met een suggestie voor een andere gebruikersnaam aangezien dit een openbaar forum is.

Denise
Beste Denise, Hij doet het weer!!

Super. wel balen dat het zo lang heeft geduurd. 

Bedankt voor je snelle medewerking!

Groetjes, Lorena.
Reputatie 3
Badge +1
@Lorena_corine,

Heel fijn om te lezen! 🙂 Mijn excuses voor de lange doorlooptijd. Zoals je ziet heb ik ook jouw gebruikersnaam aangepast.

Denise
Ik heb sinds 2 dagen een Iphone en krijg mijn internet niet ingesteld. Krijg steeds de melding PDP identiteit is niet geaccepteerd. Hoe los ik dit op. Ik kan ook geen sms sturen maar wel ontvangen.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Berna Endstra!

Zoals je ziet heb ik jouw topic verplaatst naar het bestaande topic over dit probleem. Ik help je graag verder om dit op te lossen. Kun je in een privébericht jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken?

Denise
Zojuist gebeld met de klantenservice. Zij konden dit probleem op dit moment ook niet oplossen. Ik moest alle instellingen opnieuw instellen, wat ik gisteren al had gedaan en dan moest alles werken. Niet dus, opnieuw PDP identiteit is opnieuw niet geaccepteerd. Ik moest gewoon 10 dagen afwachten op antwoord op de mail die ik gisteren heb gestuurd. Schandalig. Als ik dit zaterdag had geweten dan had ik geen Telfort gekozen. Wie kan mij helpen?
Reputatie 3
Badge +1
@Berna Endstra,

Heb je mijn reactie gelezen? Graag ontvang ik jouw gegevens zodat ik het voor je op kan lossen :)

Denise
Hallo Denise, gisteren 2 keer gebeld met Telfort. 1e keer een onaangenaam gesprek waarbij ik niet verder werd geholpen en maar geduldig 10 dagen moest wachten op antwoord op de mail die ik had gestuurd over dit probleem. Telefoon weer opnieuw ingesteld. Geen internet. Opnieuw gebeld met de klantendienst waarbij ik iemand anders aan de telefoon kreeg die zeer behulpzaam was. Ik vertelde dat dit probleem veel vaker voorkomt en besproken wordt op het forum. Ze zouden het meteen doorspelen naar de technische dienst. Een half uur later kreeg ik een berichtje dat internet zou moeten werken. Inderdaad het probleem is opgelost. Ik kreeg ook een bericht dat er 9,5 euro in mindering zou worden gebracht op de volgende rekening. Nu nog het probleem van de sms'jes die ik nog niet kan versturen. Hierover heb ik nogmaals een mail gestuurd naar de klantenservice maar ik had geen energie meer om weer te bellen met de klantenservice. Ik wacht nu maar even af. Misschien weet jij hoe ik dit moet oplossen. Ik kan wel sms'jes ontvangen maar niet versturen. Groet Berna
Reputatie 3
Badge +1
@Berna Endstra,

Fijn dat je weer gebruik kunt maken van mobiel internet 🙂 Ik kijk graag voor je na of de netwerkinstellingen voor sms'en juist staan op het netwerk. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht?
Na ontvangst kijk ik het voor je na.

Denise
Dag Denise, Telfort,
Ik heb hetzelfde probleem, PDP identiteit niet bekend.
Dit probleem is mij bij het afsluiten van het abonnement niet voorgelegd.
Ik heb er al behoorlijk wat tijd in zitten, ben niet voornemens om nog meer tijd te besteden.
een "prive-mail' had ik al eerder gestuurd.
Als het deze week niet is opgelost stel ik Telfort in gebreke en beeindig ik het abonnement..

MVG,
R van Bemmelen
Mijn reactie in een nieuw topic geplaatst. Sorry.
Goedenmorgen Denise,

Sinds gisteren / vandaag (na 15 jaar trouw lid) ben ik overgestapt van KPN naar Telfort. Ook bij mij nu de melding dat mijn PDP identiteit niet wordt geaccepteerd. Nu lijk jij op dit gebied toch wel de Telfort goeroe te zijn  dusss ... Help?

Groet,

Eric

ps. Alle andere tips van je binnen dit forum al geprobeerd, helaas zonder positief resultaat. Reageer  close Reageer
Geavanceerd? Reageer          
Omdat ik binnen dit forum geen antwoord kreeg, maar verder op speurtocht gegaan. Telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Daar hebben ze de boel gereset. Mocht dit niet helpen, dan moest ik via her en der op deze site zelf maar kijken waar het qua instellingen fout zou zitten. Lekkere service hoor. NOT!! De reset hielp niet .... alle foefjes geprobeerd ... helaas ook niet. Terugbellen naar klantenservie. Wat en ramp. Tot drie maal toe minuten lang in de wacht te worden gezet (bandje) ... wordt het doodsstil en wordt uiteindelijk de verbinding verbroken! Schande!!!

Buiten dat alles ... ik vind het toch enorm belachelijk dat je als klant van telfort moet betalen (telefoon) om service te mogen ontvangen! Ik snap daar echt werkelijks niks van. En we accepteren het ook nog maar met ons allen!

Anyway. Ongeduldig dat ik ben, ben ik maar naar de Telfort winkel in Arnhem gelopen. Het begin was even stroef (hij had dit nog nooit meegemaakt)  maar daar ben ik uiteindelijk super geholpen door Sander! Hij heeft het ultime geprobeerd en een keiharde reset gegeven in het systeem. Hij legde het uit dat ik dus dan maar even helemaal uit het systeem gehaald werd, daardoor ook van alle masten verdwenen was en daarna weer aanmelden. En .. Eureka .... dat was hem. Internet doet het weer. Hulde voor Sander.

Maar Telfort toch ... Bij jullie weet de linker hand echt niet wat de rechter uitvoerd. Hoe is het toch mogelijk dat Denise de oplossing wél weet ... en nagenoeg alle andere medewerkers (klantenservice en ook de winkels) dit niet weten. Wordt er wel gecommuniceerd binnen het bedrijf? Het is toch waanzin dat klanten van hot naar her worden gestuurd ... het zelf maar moeten uitzoeken ... dit terwijl ergens diep in het bedrijf gewoon de oplossing voor handen is. Pik dit op en doe er wat mee ... deze signalen worden niets voor niets door klanten afgegeven ....

Tpoic kan derhalve gesloten worden.

Groet, Eric
Ook ik zou graag mijn bericht hier willen plaatsen,..

Het is mij duidelijk dat het mij nog meer tijd gaat kosten en dat ik nu opzoek moet gaan naar een Sander.

"na veel frustratie,  lees ik dezelfde problemen bij andere nieuwe klanten.
Ook ik ben nu vanaf maandag avond een nieuwe klant.
Helaas, zie wel 3G staan, maar pdp identiteit niet bekend,.
Wel heb ik alle tips van het forum al geprobeerd.  Klantenservice gebeld (vandaag), daar verwijzen ze mij naar internet om de instellingen handmatig door te nemen.....
Te vergeefs !!! Baal hier enorm van, ik heb internet nodig voor mijn werk".

Hopelijk helpt dit nog iets...
Beste Denise,

Ik weet niet zo goed of ik nu een nieuw topic moet maken of ook geholpen kan worden via dit topic.
Feit is dat mijn Iphone 4 aangeeft dat mijn PDP identiteit niet word geaccepteerd.

Kort samengevat ik ben sinds 18 november jl. overgestapt, waarbij ik de eerste dagen wel 3G ontvangst had, maar plotsklap kwam deze melding.
Ik ben een keer of vier naar de telfort winkel geweest, vier keer de klantenservice gebeld en uiteindelijk een nieuwe simkaart geplaaatst. Alles zonder resultaat en niemand die bij telfort begrijpt wat er aan de hand is. Wel al een keer of 10 mijn telefoon gereset, maar alles zonder resultaat.

Gelukkig lees ik op het forum, dat jij de uitkomst bent. Graag hoor ik wat ik moet doen om weer normaal gebruik te kunnen maken van internet.

Vast ontzettend bedankt!

Groetjes Susanne
Beste Suzanne, 

Nu maar hopen dat we gauw geholpen worden!

Katja
He Katja,

Ben er echt een beetje moedeloos van geworden. Als niemand weet hoe het kan worden opgelost, al geeft deze site me hoop.

Als ik zo'n beetje terugkijk wordt er redelijk rap gereageerd op dit forum, hoop op morgen 🙂.

Susanne
Badge +1
Krijg melding ''PDP-identiteit niet geaccepteerd'' bij mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.
Deze melding verschijnt nadat de helpdesk nog iets heeft geactiveerd in de server, voorheen zelfs deze melding niet.
Data settings volgens instructies op iphone 5S ingesteld.

Graag een oplossing, ik zag dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Met vriendelijke groet,
Alex
Susanne en Katja,

Misschien een idee om naar jullie lokale Telfortwinkel te gaan en vragen of ze de moeite willen nemen om naar Sander van het filiaal in Arnhem (Jansstraat) te bellen? HIj heeft mij dus geholpen en weet nu dus kennelijk de oplossing voor dit probleem.Als hij zijn collega's even uitlegt hoe hij het bij mij heeft gedaan, dan whalla .... jullie probleem ook opgelost (hoop ik)

Eric
Alex,

Zie mijn topic. Misschien dat je via je lokale winkel naar medewerker Sander in Arnhem (Jansstraat) kan laten bellen. Hij heeft dit probleem binnen een minuut voor mij weten op te lossen. Hij heeft dus nu de kennis en laat hem het woord maar verspreiden binnen Telfort!

Eric
Reputatie 3
Badge +1
@hjudo,

Ten eerste mijn excuses dat je via onze telefonische klantenservice niet verder geholpen bent. Er wordt hard aan gewerkt om ervoor te zorgen dat iedereen bekend wordt met dit probleem. Ik ben in in ieder geval blij om te lezen dat het probleem bij jou is opgelost 🙂.

@Susanne66, grimmeltje en Dappere Dodo,

Balen dat jullie dezelfde problemen ervaren. Graag help ik jullie verder. Hiervoor heb ik jullie naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.
Na ontvangst ga ik voor jullie aan de slag!

Denise
Beste Denise,

Ik hoop dat je online bent. Helaas heb ik nu weer hetzelfde probleem .... "PDP identiteit niet geaccepteerd" .... Kan/Wil jij helpen?

Eric
Badge +1
Blijkbaar heeft de technische afdeling nog ''iets'' aan de server gewijzigd, want mobiel internet werkt nu.
Ik ga er van uit dat dit zo blijft.

Met vriendelijke groet,
Alex.

Reageer