beantwoord

iPhone 4: PDP-identiteit niet geaccepteerd melding

• 15 oktober 2013
  • 242 reacties
  • 65634 keer bekeken

Toon het eerste bericht

242 reacties

hoi

ik heb exact hetzelfde probleem. PDP wordt niet geaccepteerd. Uitzetten of instellingen wijzigen helpt niet.

Help!

groet Anto
Even wachten tot morgen Daphne of Denise weer aanwezig zijn.
Zij kunne je probleem snel oplossen

Ok, ik hoop dat ze morgen kunnen helpen. Dank je.!

8-11  helaas geen bericht van Denise of Daphne..... Het werkt nog steeds niet!
Hallo,

Graag hulp!                                                                                                                                                                                                                                           Internet werkt niet op mijn mobiel iPhone5S. Sinds kort klant bij Telfort en al vele malen in één week gebeld met de helpdesk! Maar nog steeds is het probleem niet opgelost. melding: PDP-identiteit niet geaccepteerd.

Ik zie namen van Denise en Dahpne voorbij komen die zouden kunnen helpen bij dit probleem...?  Helaas nog niets van vernomen. Graag een werkende internetverbinding!
Reputatie 8
Badge +16
Het heeft totaal geen zin om hier een nieuw topic voor te openen.
Het andere topic waar je in gereageerd hebt zal echt in de loop van vandaag wel opgepakt worden door Telfort.

Even iets meer geduld, hoe frustrerend het ook is!
Hoi,
De ochtend is inmiddels verstreken.... nog geen bericht helaas van Telfort. Hplk echt vanmiddag opgelost!
Ik heb me internet echt nodig voor morgen en mijn pdp-identiteit word nog steeds niet herkend.
Ik vind dit niet echt een goede service van telfort om hun klanten zo lang te laten wachten tot ze weer internet hebben...
Daphne ik heb jou een prive3 bericht gestuurd met me naw-gegevens en  mijn email en telefoon nummer...
Zou je aub me probleem kunnen oplossen...  want dit is echt heeel erg irritant en stress wekkend omdat ik me internet nodig heb morgen
Hoi Tuut - Tuut,
Dank voor je bericht, maar helaas heeft Telfort het vandaag nog niet opgepakt.
Ik kan nog steeds niet het internet op, wat ik echt nodig heb. Begin spijt te krijgen van mijn overstap naar Telfort nu.
Graag hulp!
Ik heb de hele dag helaas niets van Telfort gehoord. Gisteren op advies een privé bericht gestuurd, maar helaas nog geen reactie. Telfort waarom reageert er niemand?
Claudia ik ben vandaag langs telfort gegaan in Rotterdam langs geweest en die wist wel wat het probleem was... je moet even langs de telfort in jou stad gaan en vragen of kunnen bellen en vragen of hun het kunnen oplossen.... ik was net iets te laat bij telfort want de technische dienst ging al om 6 uur dicht dus ik ga maandag ook maar langs...
Helaas nog geen hulp gehad van Denise pof Daphne . !!!!! Wanneer wordt het opgelost ?????
Reputatie 8
Badge +16
Helaas is er in het weekend geen hulp van Webcare te verwachten, Maandag zijn ze pas weer aanwezig.
Het jammer van dit is dat er meerdere mensen het proboleem heeft met internet op de mobiel.
Er is een melding op de site van telfort.

Vertraging verwerking verzoeken

Datum bericht: 5 november 2013
Status Open
Er is momenteel een vertraging in de afhandeling van diverse verzoeken. Onze excuses voor het ongemak. Bij de volgende verzoeken is momenteel vertraging:

Nummerbehoud
Overstappen van abonnement naar prepaid
Activeren mobiel internet (bijvoorbeeld bij een nieuw abonnement)
Aanzetten BlackBerry-bundel
Aanzetten buitenlandbundel
Wijzigen of toevoegen voicemailbox
Aan- of uitzetten limiet voor mobiel internet in EU-landen

Er staat duidelijk daar over vertraging!!!

Alleen staat niet hoeveel dagen of maanden vertraging zij hebben met verwerken van de informatie.
Ik heb op 06-11-2013  500 MB geactiveerd voor mijn telefoon.

Jammer genoeg tot heden geen internet of verbining op mijn toestel te zien.
Klanterservice heeft iets gewijzig op de netwerk maar mag niet baten.

Dan vraag ik me wanneer het probleem is opgelost krijg je de dagen dat je zonder heb gezeten terug??
Reputatie 3
Badge +1
@ClaudiaMeijer,

Ervaar je nog steeds hetzelfde probleem? Stuur dan jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag!

@shaylon,

Ik zie dat je in meerdere topics hetzelfde probleem kenbaar maakt. Ik wil je er op wijzen dat crossposten in strijd is met onze huisregels. Zojuist heb ik gereageerd in onderstaand topic:

https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/mobiel-internet-3g-werkt-niet-naar-behoren-37011/index2.html#post366222

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@ClaudiaMeijer,

Ik heb eerder vandaag gereageerd in jouw eigen topic.

@ageklawer en RobertN,

Is het inmiddels opgelost? Zo niet dan ontvang ik graag het betreffende 06-nummer aangevuld met naw-gegevens via een privébericht.

Denise
Ik zit met hetzelfde probleem! Ik had je al een privébericht gestuurd, maar lees nu in je signature dat dat niet de goede volgorde is. Excuses.

Dus bij deze: sinds begin deze maand ben ik overgestapt en sindsdien heb ik geen internet en krijg ik de melding dat mijn PDP-identiteit niet is geaccepteerd. Ook hierbij heeft alle hulp van de telefonische helpdesk niet geholpen.

Alvast bedankt.
Reputatie 3
Badge +1
@Hansjk en ClaudiaMeijer,

Bedankt voor jullie privébericht. Het verzoek staat uit bij onze technische dienst. Naar verwachting is het in de loop van de dag opgelost. Ik zal in dit topic een bericht plaatsen zodra het probleem is verholpen.

Denise

Bedankt voor jullie privébericht. Het verzoek staat uit bij onze technische dienst. Naar verwachting is het in de loop van de dag opgelost. Ik zal in dit topic een bericht plaatsen zodra het probleem is verholpen.

Denise

Dank je wel Denise. Ik kijk er naar uit!

Hansjk.
Reputatie 3
Badge +1

Probleem is opgelost 🙂 Kunnen jullie het toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?

Denise
Hallo Denise,

Het werkt weer!! 
Hartelijk dank voor de snelle en goede service.

Ik vind het alleen jammer dat jullie klantenservice hier niet vanaf weet!!
Misschien is het een optie om deze mensen ook op de hoogte te brengen.

Nogmaals hartelijk dank.

Met vriendelijke groet Hansjk.
Ja het werkt weer.

Bedankt.
Reputatie 3
Badge +1
@Hansjk en shaylon,

Heel fijn om te lezen! 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling.

Denise
Hoi Denise,

Dank je wel... mijn internet werkt sinds vandaag!!!

Fijn!  Groetjes, Claudia
Reputatie 3
Badge +1
@ClaudiaMeijer,

Fijn om te lezen, bedankt voor de terugkoppeling 🙂 Veel plezier met jouw abonnement!

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@ageklawer,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Het probleem is opgelost. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?

Denise
yes, ik heb contact met internet (lekker snel ook!). dankjewel denise!

Reageer