beantwoord

iPhone 4: PDP-identiteit niet geaccepteerd melding

• 15 oktober 2013
  • 242 reacties
  • 65634 keer bekeken

Toon het eerste bericht

242 reacties

Badge
hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds ik begin deze maand ben overgestapt naar Telfort. Ik zit bijna 4 weken zonder internet (tenzij ik wifi gebruik natuurlijk).
De telfort helpdesk heb ik meerdere malen gebeld en er is al het een en ander geprobeerd, waaronder;

- telefoon 15 minuten uitzetten, netwerk reset door Telfort
- Gekeken of mijn instellingen in m'n telefoon goed staan via www.telfort.nl/instellen. Alles stond goed.

Na het lezen van de laatste berichten in deze topic denk ik toch dat er iets niet goed aan staat in jullie systeem. Ik wil zsm weer internet want ik betaal er immers voor.

groet,

Peter
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum peterschagen!

Het is goed te begrijpen dat je graag gebruik wilt maken van deze dienst. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht. Na ontvangst wordt het voor je opgelost.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@peterschagen,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. De instellingen zijn aangepast. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?

Denise
Badge
hoi Denise,

het werkt weer! Thanks!

groet,

Peter
Reputatie 3
Badge +1
@peterschagen,

Heel fijn om te lezen!:) Bedankt voor de terugkoppeling.

Denise
Hoi Denise,

Ook ik krijg de foutmelding "pdp identiteit niet geaccepteerd" ik ben sinds gisteren klant geworden bij Telfort en de telefonische helpdesk zegt dat ze mij niet kunnen helpen tot 2x toe. Eerst verwijzen ze me naar de support van Apple, die mij niet konden helpen omdat alle instellingen goed staan (kosten €35) en daarna beweerde de helpdesk van Telfort dat mijn iphone gejailbraked is, wat helemaal niet is!!!

Kun je me a.u.b. helpen, want anders ben ik genoodzaakt om terug te gaan naar HI!

Gr. Gedine
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum gedine!

Ten eerste mijn excuses dat je via onze klantenservice niet verder bent geholpen. Uiteraard ben ik je graag verder van dienst, stuur jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag!

Denise
Hoi Denise,

Ik heb de gevraagde gegevens verstuurd in een privebericht.

Alvast bedankt!!

Gr. Gedine
Reputatie 3
Badge +1
@gedine,

Als het goed is kunt je weer gebruik maken van mobiel internet. Laat je weten of het is gelukt? Je kunt het beste even jouw toestel uit- en aanzetten.

Denise
Hoi Denise,

Het werkt inderdaad, super bedankt!

Gr. Gedine
Reputatie 3
Badge +1
@gedine,

Fijn om te lezen! 🙂 Graag gedaan.

Denise
Hier het zelfde probleem. Afgelopen week lid van Telfort, ook niet kunnen internetten. Contact met klantenservice helpt ook niks. Alle suggesties in bovenstaande berichten geprobeerd.
Reputatie 8
Badge +16
Hier het zelfde probleem. Afgelopen week lid van Telfort, ook niet kunnen internetten. Contact met klantenservice helpt ook niks. Alle suggesties in bovenstaande berichten geprobeerd.

Even geduld tot morgen, dan pakt Denise van Webcare dit zeker voor je.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Rmigchels!

Krijg je ook de melding 'PDP-identiteit niet geaccepteerd' te zien? Zo ja, dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise
Ik heb precies het zelfde probleem maar dan met iphone 4s.
Hallo Telfort, Hallo Denise,

Sinds een week ben ik Telfort klant en ik herken voorgaande problemen. Geen internet, zelfs niet na diverse pogingen van de klantenservice om internet (aan Telfort-zijde) te resetten en aan mijn zijde het toestel te resetten.

Ik lees dat het via dit forum een stuk sneller en simpeler te verhelpen is dus bij deze mijn vraag om ook mijn problemen te verhelpen.

Klacht: Geen internet (wel 3G in beeld), PDP identiteit niet geaccepteerd.

Toestel: iPhone 4S i.c.m. Telfort abonnement.

Met vriendelijke groet,

BWA
BWA ik ben ook sinds 1 week klant van Telfort en ik heb ook precies het zelfde probleem, 3G in beeld maar geen internet en PDP-identiteit word niet herkend,
Vandaag naar Telfort geweest en ze konden me daar ook niet helpen, enige wat ze hebben gedaan is een klacht gezet ofzo.
Denise ik zou ook graag jou hulp willen.

Met vriendelijke groet,

RobertN
Ik heb net opnieuw gebeld met telfort klanten service en ze kon mij wel helpen.
Het probleem is een storing bij de technische dienst.. nieuwe klanten kunnen nog niet verwerkt worden en het probleem word waarschijnlijk einde deze week opgelost.
Ook word me internet voor deze maand vergoed.
Dus ik zou maar zeker bellen als ik jou was BWA.

RobertN
Reputatie 8
Badge +16
Anders even geduld hebben tot Denise weer online is, lijkt erop dat ze vandaag niet aan het werk is, heb nog geen berichten van haar gezien.
Zij weet in ieder geval wel hoe dit snel opgelost moet worden.
Hallo Robert N en Tuut Tuut,

Ik wacht morgen nog even af of Denise reageert. Mocht dit niet het geval zijn dan neem ik zeker weer contact op met de klantenservice.

Hartelijk dank voor jullie reacties in ieder geval.

Heb overigens nog een probleem dat mijn voicemailbox niet actief is, misschien ook een oorzaak van de storing bij de Technische Dienst?

BWA
Badge +2
@BWA,

Allereerst mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag help ik jou verder. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
Hallo Daphne,

Internet werkt weer naar behoren, zie je prive-bericht.

Bedankt voor deze snelle en correcte afhandeling!

Met vriendelijke groet,

BWA
Goedenavond,

Sinds kort een nieuwe Simlockvrije Iphone 5S gekocht en een abonnement bij Telfort.
Ik heb hetzelfde probleem: geen internet:: PDP-identiteit niet geaccepteerd melding!!!!
Helaas al vele malen in een paar dagen gebeld met klantenservice, maar nog niemand heeft het voor me op kunnen lossen..
Toestel aan en uit, instellingen opnieuw, Telfort heeft achter de schermen iets geprobeerd, maar helaas het werkt niet.
Wie kan me helpen?
Reputatie 8
Badge +16
Even wachten tot morgen Daphne of Denise weer aanwezig zijn.
Zij kunne je probleem snel  oplossen
Even wachten tot morgen Daphne of Denise weer aanwezig zijn.
Zij kunne je probleem snel oplossen

Ok, ik hoop dat ze morgen kunnen helpen. Dank je.!

Reageer