beantwoord

iPhone 4: PDP-identiteit niet geaccepteerd melding

Toon het eerste bericht

242 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@famstrikker,

Bedankt voor jouw gegevens. Deze heb ik zojuist doorgezet en binnen 2 werkdagen is dit opgelost.

Stephen
Stephen - Telfort schreef:

@famstrikker,

Bedankt voor jouw gegevens. Deze heb ik zojuist doorgezet en binnen 2 werkdagen is dit opgelost.

Stephen

Thanx voor de snelle reactie. Ik laat weten als het is opgelost.
Ook ik krijg de melding dat de PDP-identiteit niet is geaccepteerd, waardoor ik geen mobiel internet heb. Zouden jullie dit ook voor mij kunnen oplossen? Alvast bedankt!!!
Ook ik heb dit probleem. Ik wordt meerdere malen afgescheept met een reset van 10 minuten (die niet helpt) en de beschuldiging dat het wel aan mijn toestel zal liggen.
Ik wil graag dat dit zo spoedig mogelijk opgelost wordt, en niet binnen 10 (tien!!!) dagen zoals de helpdesk mij zojuist vertelde.
@Stephen,

Ik heb hetzelfde PDP probleem met een iphone 5s. Kan je dit voor mij oplossen?

Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +16
@Eveline89, @killerqueen, @cofffee,

Ik ontvang graag jullie NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst zorg ik ervoor dat het in orde wordt gemaakt. Alvast bedankt!

Stephen
Ik krijg dezelfde melding (PDP identificatie niet geaccepteerd) en heb mijn gegevens doorgezet naar Stephen. Ik hoor het graag als ik andere stappen dien te ondernemen. Gr. Stephanie
Reputatie 8
Badge +16
@sxmderidder,

Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb deze zojuist intern doorgezet en verwacht dat dit probleem binnen 2 werkdagen is opgelost. Laat je weten als dit het geval is? Alvast bedankt!

Stephen
Ik krijg dezelfde melding (PDP identificatie niet geaccepteerd) en heb mijn gegevens doorgezet naar Stephen. Ik hoor het graag als ik andere stappen dien te ondernemen. Gr. L.J.M.
Reputatie 8
Badge +16
@brucefanrobert,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb deze zojuist intern doorgezet en ik verwacht dat dit binnen 2 werkdagen is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik het graag van je. Fijn weekend!

Stephen
Probleem is nu opgelost, bedankt daarvoor. Ik vind echter wel dat dit probleem bij jullie helpdesk bekend zou moeten zijn. Ook ik heb eerst een aantal keren aan de telefoon gehangen en allerlei adviezen gehad waar ik niets aan had. De mensen van de helpdesk hadden zelfs nog nooit van PDP-identificatie gehoord. Dit zouden jullie bij Telfort toch niet moeten willen en lijkt me ook makkelijk op te lossen!
Reputatie 8
Badge +16
@brucefanrobert,

Bedankt voor het melden en de feedback. Hieraan wordt gewerkt. 🙂

Stephen
Helaas is bij mij het overstappen ook niet vlekkeloos verlopen, krijg namelijk dezelfde pdp melding.
Graag hoor ik van jullie hoe dit op te lossen. Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +16
@j-slegers,

Spijtig wat betreft de moeizame overstap. Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst zorg ik ervoor dat dit wordt opgelost.

Stephen

@Eveline89, @killerqueen, @cofffee,

Ik ontvang graag jullie NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst zorg ik ervoor dat het in orde wordt gemaakt. Alvast bedankt!

Stephen

Hallo Stepen,
Heb je een persoonlijk bericht gestuurd met mijn NAW gegevens en GSM nummer in de hoop dat jij ook voor mij dit kennelijk bekende probleem mbt. de pdp-identiteit kunt oplossen ! Op voorhand dank. Groet, Ad

@j-slegers,

Spijtig wat betreft de moeizame overstap. Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst zorg ik ervoor dat dit wordt opgelost.

Stephen

Heb je een PB gestuurd Groet,
Ad
Reputatie 8
Badge +16
@adja,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb deze zojuist intern doorgezet en verwacht dat het binnen 2 dagen is opgelost. Fijn weekend!

Stephen

Reageer