iPhone 3GS, wel 3G maar geen internet

• 5 januari 2012
  • 3 reacties
  • 2813 keer bekeken

Hallo,

Heb sinds dinsdag een Telfort abbo op een iPhone 3GS. Alle instellingen zijn goed (APN, roaming etc) en ik zie 3G bovenaan het scherm staan, bereik is ook goed. Er komt echter nooit een verbinding tot stand; geen email en internet dus. Geen probleem met simkaart van andere aanbieder.

Graag hulp, aangezien dit probleem bij Telfort lijkt te liggen.

Vr groet en dank,
Simone

3 reacties

Hoi Simone,
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds vandaag een abbo ipv prepaid maar geen internet.
Met prepaid deed alles het prima maar nu in eens niet meer. Wel 3G maar internetten ho maar.
Ik heb het gemeld bij Telfort want dit is een probleem bij hun.
Ik hoop dat jij het ook snel opgelost krijgt. En als het sneller is dan ik hoor ik het graag van je.
Gr,
Majeke
Badge +7
Is het inmiddels gelukt?

Laïla
Ja het is gelukt. 🙂 Waarom begrijp ik nog niet want ik heb niets aan de iPhone aangepast. En ik vond het al helemaal vreemd toen ik de volgende mail van de desk terug kreeg:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Volgens onze gegevens is het mogelijk om een verbinding tot stand kan brengen met mobiel internet van Telfort.
Wij adviseren om uw toestelinstellingen handmatig in te stellen. Ga voor de instellingen van uw toestel naar onze instellingenpagina telfort.nl/instellen.
Mocht u nog steeds geen gebruik kunnen maken van mobiel internet adviseren wij u de simkaart in een ander toestel te plaatsen om de oorzaak van het probleem vast te stellen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Er word niet echt duidelijk aangegeven dat er iets is gewijzigd.

Reageer