Internetversneller?!

• 22 november 2016
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Badge
In oktober is mijn oude abonnement bij jullie overgegaan in een nieuw abonnement. Nu hebben jullie mij kosten in rekening gebracht voor internetversneller, terwijl ik daar niet om gevraagd heb en dit ook niet in mijn nieuwe abonnement staat, ik ben hiervan ook niet op de hoogte gesteld. Graag wil ik de kosten terug en mijn standaard abonnement zoals ik die bij jullie afgesloten heb.

Met vriendelijke groet,

Judith

2 reacties

Badge
Er heeft ook een promotie verrekening plaatsgevonden, beetje verwarrend maar ga er vanuit dat dit te maken heeft met de kosten voor activatie internetversneller. Ik heb ook geen idee of dit bericht met mijn vraag hier thuishoort, maar de klantenservice bellen is (helaas) ook niet echt een optie. 😉
Badge +2
Hi Judith-E, fijn dat je het contract hebt verlengd en welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je even niet kunt verklaren wat je ziet aan kosten. Zal ik voor de zekerheid met je meekijken? In een privébericht kun je je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN doorgeven. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag 😉

Reageer