beantwoord

Internetgebruik in het buitenland

• 23 maart 2017
  • 3 reacties
  • 748 keer bekeken

Kan ik in Engeland gewoon gebruik maken van mijn internetbundel zonder extra kosten berekend te krijgen?
icon

Beste antwoord door jimny 23 maart 2017, 13:02

Helaas gaat dat niet zonder kosten, je kunt daarvoor een eu internetbundel aanschaffen via je mijn telfort mobiel daarmee voorkom je extra kosten
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Helaas gaat dat niet zonder kosten, je kunt daarvoor een eu internetbundel aanschaffen via je mijn telfort mobiel daarmee voorkom je extra kosten
Ik heb een tweede simkaart in mijn smartfone. Daar wil ik geen internet bundel op. Dat is nummer06********. kaart is geactiveerd maar ik zie hem niet staan bij de kaart die ik al heel lang heb. dat is nummer 06******** Die internet bundel blijft bestaan
Kunt u helpen? vriendelijke groet Elly Wennemers

EDIT: 06-nummers verwijderd
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb een tweede simkaart in mijn smartfone. Daar wil ik geen internet bundel op. Dat is nummer 06xxxxxxxx. kaart is geactiveerd maar ik zie hem niet staan bij de kaart die ik al heel lang heb. dat is nummer 06xxxxxxxx Die internet bundel blijft bestaan
Kunt u helpen? vriendelijke groet Elly Wennemers

Hallo Elly, ik kan geen gegevens vinden van je tweede nummer. Verder begrijp ik je vraag niet zo goed. Kun je dit verder toelichten in een privébericht. Bij voorbaat dank!

Reageer