beantwoord

Internetbundel werkt niet

• 6 juli 2016
  • 4 reacties
  • 312 keer bekeken

Hallo!

Ik heb zojuist mijn eerste internetbundel aangeschaft via Mijn Telfort en heb een SMS ontvangen waarin keurig netjes staat dat deze succesvol geactiveerd is en ik deze meteen kan gebruiken. Echter wanneer ik mijn WiFi uitschakel en mijn Data aan zet, blijf ik de melding krijgen dat ik geen internet heb. Ik heb het volledige stappenplan op de website al doorlopen, waardoor ik niet echt meer weet waar het aan zou kunnen liggen.

Mijn toestel is een LG L Bello en ik wil gebruik maken van 3G (gezien het feit dat 4G niet werkt op mijn toestel). Ik woon in de regio van Apeldoorn. Mijn bundel is een bundel van 100 MB.

Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt! 😃
icon

Beste antwoord door Phariam 7 juli 2016, 21:57

Ik ben naar een Telfort filiaal gegaan, mijn probleem is inmiddels verholpen 😉
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Kun je hier eens aangeven welke instellingen (APN) je in het toestel hebt staan?
En staat de roaming aan?
Kun je hier eens aangeven welke instellingen (APN) je in het toestel hebt staan?
En staat de roaming aan?

Ik heb mijn roaming aan staan en de APN-instellingen rechtstreeks overgenomen uit het stappenplan van de website:

Naam: Telfort Mobiel Internet
APN: internet
MCC: 204
MNC: 12
APN-type: default,supl
Ik ben naar een Telfort filiaal gegaan, mijn probleem is inmiddels verholpen 😉
Reputatie 8
Badge +2
Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.