beantwoord

Internetbundel

  • 5 september 2018
  • 3 reacties
  • 488 keer bekeken

Ik moet een internetbundel hebben, daar betaal ik tenminste voor, maar ik kan er helaas geen gebruik van maken.
Ik kan alleen gebruik maken van internet als ik de Wifi gebruik.
Maar ik betaal juist voor een imternetbundel voor als iik niet van wifi gebruik kan maken.
Ook wil ik opmerken, dat de klantenservice van Telfort beneden all peil is.
Als je contact opneemt wordt je doorgestuurd naar een telefoonnr. die niet bereikbaar is.
Ik zou graag met spoed een reactie zien
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 5 september 2018, 16:54

Voor spoed reacties kan je beter bellen, chatten of Facebook/Twitter gebruiken.
Dit is een forum geen chat. Hier kan een reactie van webcare soms wel 24 uur duren.

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Je hebt bij de toestelhulp gekeken?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/topic
https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/mobiel-internet-werkt-niet-meer-voor-google-chrome-72450/index1.html#post594259

Heb je problemen in Nederland, of in het buitenland?
Bekijk reactie

3 reacties

Voor spoed reacties kan je beter bellen, chatten of Facebook/Twitter gebruiken.
Dit is een forum geen chat. Hier kan een reactie van webcare soms wel 24 uur duren.

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Je hebt bij de toestelhulp gekeken?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/topic
https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/mobiel-internet-werkt-niet-meer-voor-google-chrome-72450/index1.html#post594259

Heb je problemen in Nederland, of in het buitenland?
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Multiweb, welkom op het Forum.Ik begrijp dat je een mobiel abonnement hebt met internet, dat zie ik ook terug. Deze werkt alleen niet. Dat is jammer. Nu zie ik zo verder geen blokkades op jouw nummer. Het zou dus moeten werken. Ik heb dan ook een klein vermoeden dan er een instelling in het toestel niet helemaal goed staat. Via onze toestelhulp kun je jouw toestel opzoeken en de instellingen langslopen. Werkt het daarna?
Reputatie 8
Badge +12
Heb je al naar de instellingen kunnen kijken? Heb je het mobiel internet werkend gekregen?

Reageer