beantwoord

Internet werkt niet meer met nieuwe simkaart icm OP3 toestel

• 25 juni 2016
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

Vrijdag mijn nieuwe simkaart in gebruik genomen (gekregen ivm verlenging), maar nu heb ik geen mobiel internet meer terwijl ik er wel voor betaal. Heb het stappenplan op de site al doorlopen maar zonder succes. Help?!?
icon

Beste antwoord door Ragazza 29 juni 2016, 21:22

Jazeker kan ik dat. Ik heb een OP3 (wat het een beetje lastiger maakte, want daarvoor hebben jullie geen toestelhulp) en heb in het telefoonmenu "mobiele netwerken" gekozen voor "namen toegangspunten" om daar een nieuwe APN aan te maken. Ik heb daarvoor de gegevens gebruikt die ik op de site kon vinden https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/manufacturer/ander-merk/device/ander/category/internet/topic/handmatig-instellen. Ik moest waanzinnig veel vakjes leeg laten, omdat die in de help niet beschreven stonden, maar hé, we zijn er toch gekomen!

Wanneer kan ik beginnen bij Telfort Klantenservice? 😉
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Kleine aanvulling, want ik ben nog wat gaan testen na hier op het forum gesnuffeld te hebben en vergelijkbare meldingen te zien: WhatsApp werkt wel. Verder werkt geen enkele andere app of browser als ik mijn WiFi uitschakel. Gaat om regio Kampen / Zwolle.
Ok, sluit dit topic maar. Ik ga een it-studie beginnen denk ik want het lijkt erop dat ik het probleem zojuist, na een dag klooien, toch nog zelf opgelost heb. Whoop whoop!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ragazza!

Welkom! Wat fijn dat het na wat 'klooien' alsnog gelukt is. Kun je aangeven wat je precies gedaan hebt?

Hoe dan ook: whoop whoop inderdaad! 🙂
Jazeker kan ik dat. Ik heb een OP3 (wat het een beetje lastiger maakte, want daarvoor hebben jullie geen toestelhulp) en heb in het telefoonmenu "mobiele netwerken" gekozen voor "namen toegangspunten" om daar een nieuwe APN aan te maken. Ik heb daarvoor de gegevens gebruikt die ik op de site kon vinden https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/manufacturer/ander-merk/device/ander/category/internet/topic/handmatig-instellen. Ik moest waanzinnig veel vakjes leeg laten, omdat die in de help niet beschreven stonden, maar hé, we zijn er toch gekomen!

Wanneer kan ik beginnen bij Telfort Klantenservice? 😉
Reputatie 8
Badge +2
Hi Ragazza,

Super dat je zelf bent gaan freewheelen en fijn dat het nu werkt! Dat verdient een oorkonde!

Mocht je nog een vraag hebben, open je dan een nieuw topic? Hier gaat 'n slotje op.