beantwoord

Internet werkt niet in de eu

• 15 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 145 keer bekeken

Ik ben op vakantie in Spanje maar mijn internet doet het niet en als ik wil verbinden zegt die probeer het later nog eens en als ik wil verbinden met een server en dan zegt die dat mijn sim kaart hem niet goedkeurd maar dat kan niet nog niet bij alle zijn. Kan iemand mij hier bij helpen?
icon

Beste antwoord door Miau 21 augustus 2017, 19:52

Heb nogmaals contact gehad met support van Telfort. Deze jongeman raadde mij aan te blijven proberen te registreren op het netwerk en warempel na 6 of 7 pogingen werd de simkaart geregistreerd op het netwerk van Orange. Blijven proberen dus.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Miau, bedankt voor het melden! Fijn dat de registratie uiteindelijk toch nog is gelukt.
Heb nogmaals contact gehad met support van Telfort. Deze jongeman raadde mij aan te blijven proberen te registreren op het netwerk en warempel na 6 of 7 pogingen werd de simkaart geregistreerd op het netwerk van Orange. Blijven proberen dus.
Ook wij zijn in Spanje en hebben met de sim kaart van onze dochter exact hetzelfde probleem. Onze zoon heeft met een zelfde abonnement en simkaart het probleem niet. Van alles geprobeerd en 50 belminuten verder tot de conclusie gekomen dat de simkaart defect is oid. Het opsturen van een nieuwe kaart naar de camping in Spanje is te ingewikkeld voor Telfort, zucht.. Er werd echt verbazingwekkend gereageerd dat ik dacht dat een simkaart helemaal naar Spanje gestuurd kon worden! Ondertussen een verdrietige dochter die nog extra mb's van haar zakgeld had gekocht en nu niet kan chatten met haar vriendinnen etc. Maarja of het nu om ons glasvezel abonnement gaat of mobiel het draait iedere keer op een teleurstelling uit. Zodra de abonnementen aflopen zet ik alles om en betaal liever iets meer voor kwaliteit.
Reputatie 8
Badge +15
@tomasberend Heb je ook gecontroleerd of er blokkades actief staan? Mijn Telfort > Instellingen > Blokkades.
Simkaart voor de zekerheid ook getest in een ander toestel?
@tomasberend
Kan je wel bellen en sms'en? Met andere woorden. Je hebt wel netwerk?
En wat is de exacte melding als je het internet op wil gaan?
ik kan ook niet sms'en en bellen. Dus ik heb geen netwerk want daar verbind die helemaal niet mee. De melding als ik een netwerk zoek dat ik het dan later nog een keer moet proberen
Reputatie 8
Badge +15
@tomasberend
Kan je wel bellen en sms'en? Met andere woorden. Je hebt wel netwerk?
En wat is de exacte melding als je het internet op wil gaan?

Reageer