beantwoord

internet spot werkt niet

• 18 april 2012
  • 4 reacties
  • 2368 keer bekeken

Ik heb een internetbundel sinds kort, en heb de instellingen voor internet bij telfort/instellen gemaakt, "Telfort spot"
Heb alles gedaan zoals het op de instellingen staat voor mijn mobiel. Heb Telfort spot aangevinkt.
Nu kan ik wel een app openen die op internet werkt, maar geen internetpagina, google, of telfor.nl bijvoorbeeld.
Ik heb klantenservice gebeld, en mijn gegevens zouden gereset worden, ik moest mijn mobiel 10minuten uitzetten, en weer aan, telfort spot verwijderen en weer opnieuw instellen.
Heb ik gedaan, maar het werkt nog steeds niet.
Als ik ipv "telfort spot" gewoon 'telfort" aanvink,(deze stond er al bij) kan ik wel op internet.
Is het van belang dat ik 'telfort spot" helemaal instel en aanvink ipv "telfort".
Of waarvoor dient telfort spot ingesteld en aangezet te worden, (telfort adviseert dit te doen)
Astrid
icon

Beste antwoord door Laila 19 april 2012, 11:21

Welkom op het forum astrid! U kunt gewoon de toegangspunt 'Telfort' gebruiken, uw telefoon was dus al voorzien van de juiste instellingen. Ziet u een verschil in de instellingen van 'Telfort' en 'Telfort spot'?

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
Welkom op het forum astrid! U kunt gewoon de toegangspunt 'Telfort' gebruiken, uw telefoon was dus al voorzien van de juiste instellingen. Ziet u een verschil in de instellingen van 'Telfort' en 'Telfort spot'?

Laïla
Dank je voor je snelle antwoord.
De instellingen zijn wel verschillend:
bij Telfort staat bij Proxy en Poort niets, bij Telfort Spot wel.
bij Telfort staat bij MMSC: http://mms bij MMS-proxy staan cijfers bij MMS-poort 8080 bij Telfort Spot staat niets bij deze.
Verder zijn de instellingen hetzelfde.
Maar Telfort Spot werkt dus niet. Waarom krijg ik van Telfort een smsje om deze instellingen erin te zetten?
gr. Astrid
Badge
Bedankt voor uw reactie. Er zit blijkbaar een fout in de instellingen van Telfort Spot. Om welk merk/type telefoon gaat het? Dan kan ik het verder laten uitzoeken. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Laïla
het gaat om de samsung gslaxy note.

Gr. Astrid

Reageer