Internet snelheid niet aangepast na vernieuwen abonnement

• 17 maart 2012
  • 2 reacties
  • 2159 keer bekeken

Ik heb sinds een tijdje Telfort Sim Only. Hiervoor had ik een regulier abonnement met telefoon erbij.

Nu heb ik de speedtest App gedownload en blijkt mijn snelheid nog steeds 768/384 te zijn. Volgens mijn abonnement moet ik beschikken over iets in de richting van 3600/384 (Surf & Mail 1GB).

Na diverse telefoontjes met de helpdesk kreeg ik van de technische dienst een sms met de mededeling dat ik mijn telefoon opnieuw moest opstarten om van het probleem af te komen. Dit meerdere keren gedaan, zelfs een paar keer de batterij er helemaal uit getrokken. Dit heeft mijn probleem niet verholpen.

Ik beschik over een nieuwe SIM kaart en een HTC Desire S, beide zouden prima om moeten kunnen gaan met de nieuwe snelheden. Weet iemand wat ik nog kan doen? Vind het een beetje gek/jammer als ik verhalen hier lees dat mensen wel ruim 2Mbit halen en ik nog steeds op ~700Kb zit....

2 reacties

Badge +7
Graag bekijk ik de netwerkinstellingen voor u. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer van Telfort aan ons kenbaar maken.

Laïla
Zojuist zijn mijn instellingen goed gezet en mijn kosten voor het bellen met de helpdesk gecrediteerd. Hulde voor Laila van het Webcare team!!! 😃

Stuk positiever over Telfort vanaf nu!

Reageer