beantwoord

internet opwardeeren per sms

  • 27 januari 2018
  • 11 reacties
  • 476 keer bekeken

Hallo;


Kan iemand mij de actuele SmS codes geven en het nummer waar dit naar toe gestuurd kan worden om mobiele internet mb bundels te activeren?

Krijg telkens een foutmelding met opwardeeren
bijvoorbeeld 100mb maand naar 1266 werkt niet
icon

Beste antwoord door Koffiemok 28 januari 2018, 23:08

@112thomasDe opwaardeercodes vind je op deze pagina.
Je stuurt 100MB MAAND. Het moet 100 MB MAAND zijn. Dus nog een spatie tussen 100 en MB.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Het nummer is 1244.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/sms-opwaarderen.htm
Het nummer 1244 is juist voor het opwaarderen van beltegoed. Om telefnische internet MB maand bundels te bestellen is dit nummer niet juist - iemand die wel over de juiste codes beschikt als deze nog live zijn?

Dank u
Dit zegt de service pagina, geldt voor abo's. Of heb je prepaid?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-mbs-aanvragen.htm

Voor 5,- krijg je 500MB extra. Vraag direct extra MB’s aan:

Vraag Extra MB's aan via de Mijn Telfort app
Of vraag Extra MB's aan via Mijn Telfort
Sms EXTRA MB AAN naar 1255
Hallo;

Ik heb prepaid en de antwoorden nog niet kunnen vinden.
Staat ie hier tussen? Anders via de app?
Wel genoeg tegoed voor de bundel?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/prepaidbundel-aanzetten.htm
Dat is precies wat ik gevonden had, echter 100MB MAAND naar 1266 sturen werkt niet. ik krijg dan een reactie van nummer 1200; üw ingevoerde code is niet herkend, probeer het nog een keer.


....
En een kleinere of grotere bundel?
2 x 50mb bv.
En via de app?
Hier het zelfde probleem.

50 MB Maand naar 1266, melding terug van 1200; Beste klant, uw Telfort 50 MB internetbundel kan niet worden geactiveerd vanwege een technische storing, Probeert u het later nog eens (nu al een week aan het proberen)

Ook gegevens invullen op de site werkt voor geen meter, Na alles te hebben ingevuld, is het gewoon weg...

Internet via de site bestellen werkt ook niet, de knop blijft een soort van hangen.

Via mijn app lukt het ook niet.

Wat werkt nog wel hier?
Asap oplossing aub van Telfort...
Reputatie 8
Badge +15
@112thomasDe opwaardeercodes vind je op deze pagina.
Je stuurt 100MB MAAND. Het moet 100 MB MAAND zijn. Dus nog een spatie tussen 100 en MB.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Thomas en Jhanice, welkom op het forum. In ons topic over de wijzigingen bij Telfort PrePaid vind je de gewijzigde opwaardeercodes. Zijn jullie er met de tip van Koffiemok nog aan uit gekomen?
Heb even gekeken, het is inderaad 100 MB MAAND met een spatie. Dit was voorheen nog niet - dit is iets nieuws- het probleem is hier mee opgelost.


Dank u

Reageer