beantwoord

Internet op telefoon werkt niet meer na overgang naar KPN

• 2 maart 2020
  • 2 reacties
  • 157 keer bekeken

Help!

Mijn mobiele telefoon heeft geen internettoegang meer sinds jullie mij op het kpn netwerk hebben gezet. Bedankt voor deze onaangekondigde actie waardoor ik vandaag geen inkopen kan doen!

Ik heb het volgende geprobeerd met geen resultaat:

1. Mobiele gegevens uit/aan gezet (5 streepjes signaal!)
  2. batterij verwijderd
  3. simkaart verwijderd en teruggezet
  4. batterij geplaatst

Ik heb een acer z630 met G4 die altijd gewerkt heeft

Bellen kan nog wel

Ook heb ik van KPN nog geen klantnummer ontvangen waardoor ik mij niet op de nieuwe kpn zakelijke omgeving kan registreren. Ook hiervoor worden jullie hartelijk bedankt.

Ik zie graagt op korte termijn een oplossing hiervoor. 

icon

Beste antwoord door GJC 2 maart 2020, 09:39

Het is mij even niet duidelijk. Als klant van Telfort zat je al op het KPN-netwerk dus dat is niet veranderd.

Ik zou “….niet aangekondigd….” eerder zien als dat je wat gemist hebt. Je bent zakelijke klant? Moet je voor je vragen/opmerkingen dan niet bij Telfort (KPN) Zakelijk zijn?
Sowieso zijn alle Telfort Mobiel aansluitingen overgezet naar KPN en moet je daar zijn voor ondersteuning: KPN forum

Heb je overigens in je toestel al geprobeerd de netwerkinstellingen te resetten? Let op: dat is niet hetzelfde als ‘terug naar fabrieksinstellingen'! Dat laatste is een totale reset waarbij ook je gegevens worden gewist, waarbij het raadzaam is eerst een backup te maken.

Netwerk-reset vindt je ergens bij de netwerkinstellingen van je toestel.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Het is mij even niet duidelijk. Als klant van Telfort zat je al op het KPN-netwerk dus dat is niet veranderd.

Ik zou “….niet aangekondigd….” eerder zien als dat je wat gemist hebt. Je bent zakelijke klant? Moet je voor je vragen/opmerkingen dan niet bij Telfort (KPN) Zakelijk zijn?
Sowieso zijn alle Telfort Mobiel aansluitingen overgezet naar KPN en moet je daar zijn voor ondersteuning: KPN forum

Heb je overigens in je toestel al geprobeerd de netwerkinstellingen te resetten? Let op: dat is niet hetzelfde als ‘terug naar fabrieksinstellingen'! Dat laatste is een totale reset waarbij ook je gegevens worden gewist, waarbij het raadzaam is eerst een backup te maken.

Netwerk-reset vindt je ergens bij de netwerkinstellingen van je toestel.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @svdhorst, welkom op het Telfort forum. Al onze mobiele abonnementen zijn inmiddels overgezet naar KPN zoals GJC al noemt. Daardoor zijn de abonnementen niet meer voor ons in te zien en kan alleen KPN je hier mee helpen. Als het om een consumentenabonnement gaat kan je het op het KPN forum stellen zoals GJC zegt. Als het een zakelijk abonnement is kan je het zakelijke KPN forum gebruiken. Ik hoop dat het snel opgelost is!

Reageer