Internet instellingen voor de One Plus X

• 6 december 2015
  • 14 reacties
  • 1654 keer bekeken

heb sinds van de week een one + x maar kan nergens de goede internet instellingen vinden .
Is er iemand die mij verder kan helpen.

Heb een antwoord gevonden en ga dat eerste even proberen .

14 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Ronald, welkom op het forum. Goed om te lezen dat je iets hebt gevonden. Heeft het geholpen?
heb bij een andere topic veel gevonden wat betreft instellingen alles geprobeerd maar het lukt niet
mijn mobiel internet krijg ik niet aan het werk .
het lijkt wel of ik toch nog iets uit heb staan
Reputatie 4
Badge +1
Hmm.. ik kijk graag even of alles wel goed staat in ons systeem. Hiervoor heb ik jouw 06-nummer nodig. Wil je deze naar mij sturen in een privébericht?
Hi there, I'm experiencing the same issue with my new One Plus X. I have tried a number of other things that i' ve found googling but it doesn' t seem to work. Did you guys find a solution or could you perhaps help me out Christy? Kind regards Meg
Reputatie 4
Badge +1
Hello Meg, welcome! You can send me a private message with your mobile number. I will check it out for you.
Hallo,

sinds kort heb ik ook een OnePlus X in mijn bezit. Nadat ik bij Telfort mijn SIM over heb laten zetten naar een nanoSIM heb ik een prepaid maandbundel gekocht. Hierbij ontdekte ik dat ik hetzelfde probleem heb als mijn voorgangers en ook niet op 3G kan komen. Gezien het toestel niet bij Telfort's toestelhulp stond heb ik diverse andere bronnen geraadpleegd en meerdere voorgestelde internet-instellingen uitgeprobeerd, dit zonder succes.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen, alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +1
Dag Kim, welkom op het forum. Balen dat je nog geen gebruik hebt kunnen maken van mobiel internet. Wij verkopen dit toestel inderdaad niet dus de juiste instellingen kan ik je helaas niet vertellen. Wel kan ik voor je kijken of in ons systeem alles goed staat. Hier heb ik jouw 06-nummer voor nodig. Wil je deze in een privébericht naar mij sturen?
Hallo,

Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn oneplus x. Sinds enkele dagen zowel nieuwe telefoon als nieuwe simkaart, dus zou zeggen dat het aan de netwerkinstellingen of aan de telefoon ligt. @Christy: kan ik jou mijn nummer sturen, zodat je kunt nakijken of de instellingen goed staan?

Alvast bedankt.
Reputatie 4
Badge +1
Dag Manolis, dat mag! Ik wacht jouw berichtje af.
Dag Christy,

Ik heb hetzelfde probleem met de oneplus x van m'n vriendin, ik ben zo vrij om je zo haar nummer te appen. Zou je kunnen controleren of alles goed ingesteld is aan jullie kant?

Bij voorbaat dank.

met vriendelijke groet,

Gerben Heinen
Hoi Christy,

Ook ik heb problemen met de internetinstellingen van mijn Oneplus X. Is het goed als ik jou een privebericht stuur?

Groetjes en bij voorbaat dank,

Arjen
Hallo allemaal en Christy,

Ik zit met hetzelfde probleem als bovenstaande. Ik heb de OnePlus X nu al een tijdje. Kleine apps als Whatsapp werken prima met internet. Maar ik kan bijvoorbeeld niks opzoeken op google en zwaardere apps werken gewoon niet.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

alvast bedankt

mvg,

Sem
Hello, sorry for the comment in english. I have a one plus x phone which was working perfectly with a lebara pre paid card, I switched to telfort plan and now, I can connect to whatsapp, but not browse the internet. Does anyone managed to fix this problem? thank you!

Paulina
Reputatie 8
Badge +15
Hi Paulina,
Can you tell what the settings you find when you tick accespoints? If it's correct you ill see a accespointname called "Telfort internet (spot). Tick once and you see a lot of settings. Please let us know witch settings you see there

Reageer