beantwoord

Internet bundel veranderd

• 19 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

Badge
Ik heb vorige maand mijn internet bundel veranderd omdat de 500MB niet meer voldoende is per maand.
Nu zag ik toen ik dit wijzigde dat het maar €1,- verschilde met de kosten die ik had, daarom heb ik dit aangepast.

Maar nu brengt jullie belstatus app mij in verwarring.
Deze zegt namelijk dat mijn kosten nu €27,12 is ter wel dit €16,70 is als ik bij mijn abonnement kijk.

Ik vraag me nu dus ook af, wat ik kan verwachten wat aan het einde van de maand afgeschreven gaat worden. Want het is me nogal een
groot verschil. Nergens heb ik ook een vermelding gezien dat er kosten in rekening worden gebracht bij het wijzigen van je bundel, dus dat zal het niet (mogen/kunnen) zijn.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 19 oktober 2014, 10:23

Hou Mutje,

Het verschil wat je nu ziet heeft te maken met de maandkosten die je vooruit betaalt. Je zal op de aankomende factuur de nieuwe internetbundel eenmalig 2 keer zien staan op de factuur. Teveel betaalde maandkosten van de 500 MB worden weer in mindering gebracht.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Hou Mutje,

Het verschil wat je nu ziet heeft te maken met de maandkosten die je vooruit betaalt. Je zal op de aankomende factuur de nieuwe internetbundel eenmalig 2 keer zien staan op de factuur. Teveel betaalde maandkosten van de 500 MB worden weer in mindering gebracht.