beantwoord

Internet bundel Surf en Mail na 23 januari nog steeds 0,7Mbps

Toon het eerste bericht

37 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@HaTo en Kaat,

Erg fijn om te lezen! Graag gedaan, veel plezier met jullie abonnement!

Denise
Badge
Op 23 januari is de snelheid voor mobiel internet verhoogd. Ik kreeg een sms van Telfort maar de snelheid op één van mijn twee mijn SIM-only abo's bleef laag. Ik heb een mail gestuurd aan de klantenservice en deze werd beantwoord met de mededeling dat ik 0900-9596 moest bellen. Hier werd ik goed geholpen, en na een reset aan de Telfort kant en uit/aanzetten van mijn telefoon werkt mobiel internet inderdaad met de hogere snelheid.

Alleen jammer dat ik als "trouwe abonnee" wel de kosten van dit "servicenummer" mag betalen (Eur 0,70). Jammar niet vanwege het bedrag, maar vanwege het principe. Ik krijg een cadeau maar mag als het niet werkt wel kosten ophoesten wegens bellen buiten mijn bundel....

Telfort: ik verwacht compensatie !!!

Een (NOG WEL) tevreden en (NOG WEL) trouwe klant.
Ik heb geen SMS gehad van Telfort over de verhoging van de snelheid. Misschien omdat ik extra betaal voor de snelheid die nu dus blijkbaar standaard is geworden.
Begrijp ik hieruit dat ik de Extra bundel "InternetVersneller" (Downloadsnelheid tot 7 Mbit/s, Uploadsnelheid tot 2 Mbit/s) uit kan zetten en dezelfde snelheid blijf houden? Dat zou me nl 1,50 per maand gaan schelen.
Reputatie 3
Badge +1
@AdriP,

Fijn dat de snelheid inmiddels is verhoogd. Ik kijk graag voor je na wat ik voor jou kan betekenen. Hiervoor kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht.

@Carsten,

Wij zijn achter de schermen druk bezig om ook voor jouw de snelheid te verhogen. Naar verwachting wordt deze verhoging eind februari afgerond. Je ontvangt vanzelf een sms zodra de snelheidsverhoging is doorgevoerd 🙂

Denise
Hallo webcare team,

Op 24 januari een SMS van Telfort ontvangen over doorgevoerde verhoging van de internet snelheid. Echter behaal ik tot op heden dezelfde snelheden als voorheen, te weten 1.9 Mbit/s download & 0.26 Mbit/s upload. Ik begreep dat deze snelheden hoger zouden moeten uitvallen. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen? Alvast bedankt.

Mvg
S.
Reputatie 5
Badge +2

Hallo webcare team,

Op 24 januari een SMS van Telfort ontvangen over doorgevoerde verhoging van de internet snelheid. Echter behaal ik tot op heden dezelfde snelheden als voorheen, te weten 1.9 Mbit/s download & 0.26 Mbit/s upload. Ik begreep dat deze snelheden hoger zouden moeten uitvallen. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen? Alvast bedankt.

Mvg
S.

Wat belangrijk is om te weten is dat de maximum snelheid gratis wordt verhoogd naar 7MB/s. Dit betekent echter (nog steeds) niet dat je overal daadwerkelijk 7MB/s kan halen, dit is afhankelijk van mastlocatie, drukte, etc. Het zou wel moeten betekenen dat op veel locaties de snelheid hoger wordt (denk aan 3 a 4MB). Daarnaast kunnen klanten die hun abonnement sinds 16 april 2012 hebben aangepast (aangevraagd of verlengd) er ook voor kiezen om door middel van het aanvragen/toevoegen/aanhouden van de InternetVersneller (vaak voor een x€ per maand) de maximum snelheid verhogen tot 14MB/s.

Voor Sjeng kan Denise vast het een en ander betekenen 🙂
Reputatie 2
Badge
@Sjeng,

Welkom op het forum! Graag kijk ik dit verder voor jou na. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Reputatie 2
Badge
@Sjeng,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb zojuist een wijziging doorgevoerd op het netwerk. Kun je jouw telefoon uit- en aanzetten en de snelheid over +/- 15 minuten nogmaals testen? Laat jij mij weten wat de uitkomst is?

Laïla

@Sjeng,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb zojuist een wijziging doorgevoerd op het netwerk. Kun je jouw telefoon uit- en aanzetten en de snelheid over +/- 15 minuten nogmaals testen? Laat jij mij weten wat de uitkomst is?

Laïla

Beste Laïla,
Zojuist opnieuw getest vanaf zelfde locatie. Resultaten zijn aanzienlijk verbeterd, ik kom nu gemiddeld uit op 5 Mbit/s down en 1.4 Mbit/s up.
Hartelijk dank voor je hulp en de doorgevoerde wijziging!

Mvg
Ook ik heb een sms gehad van Telfort,maar tot op heden kom ik niet boven de 2Mbit/s.
Zelfs in de grote steden niet diverse pogingen gedaan met speedtesters maar helaas.
Graag oplossing.
Reputatie 2
Badge
@Sjeng,

Heel graag gedaan, ik ben blij om jouw bericht te lezen 🙂.

@fendtje,

Welkom op het forum! Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla

@Sjeng,

Heel graag gedaan, ik ben blij om jouw bericht te lezen 🙂.

@fendtje,

Welkom op het forum! Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla

Beste Laila,

Zojuist een privebericht verstuurd in de hoop dat het euvel kan worden opgelost middels een reset o.i.d.
Ik wacht af met vol vertrouwen.

Reageer