beantwoord

Internet bundel Surf en Mail na 23 januari nog steeds 0,7Mbps

• 24 januari 2014
  • 37 reacties
  • 3918 keer bekeken

Ik ben al jaren klant van Telfort en was blij verrast met het bericht dat Telfort mij als trouwe klant enorm waardeert en daarom de snelheid van mijn 3G-internet,  automatisch en gratis, gaat verhogen tot een snelheid van 7Mbps. Mijn huidige snelhied is 0,7 Mbps

Ik heb gewacht tot 23 januari waarop ik uiterlijk bericht zou krijgen van de update. Maar niets, geen bericht en geen snelheidsverhoging.

Wanneer worden de eerste Telfort Klanten overgezet?
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 27 januari 2014, 12:08

@all,

Ten eerste mijn excuses voor de verwarring die is ontstaan rondom het verhogen van de internetsnelheid.
Voor alle klanten is de basissnelheid inmiddels naar 7Mbps opgehoogd. Werkt het niet? Dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht

Denise
Bekijk reactie

37 reacties

Hier nog zo'n trouwe klant.

Het lijkt er sterk op dat zij die het langste klant zijn, het laatste of helemaal niet aan bod komen.

Fraai hoor Telfort die waardering voor trouwe klanten!

R. Stam
Hallo beide,

Ik heb het zelfde abonnement als julie ik merk zojuist een verhoging, kom ineens op de 2.0mbps, mogelijk gaat de snelheid in fases omhoog.

De upload is nu ook al flink hoger, van 0.3mbps naar 0.8 mbps:D
@boevering Dat is goed nieuws! Echter, in mijn geval is er nog geen verandering.

Zoals @RST al opmerkte komen de eersten als laatste.

Graag een uitleg van Telfort.
Dat is snel een half uur na mijn bericht krijg ik een SMS dat mijn snelheid is verhoogd.

Ik ben van 0.7 naar 0.72 Mbps gegaan, als dit zo doorgaat ga ik de inflatiecorrectie op mijn abbonement nog in halen!

R. Stam
Badge
...ik kreeg een SMS met "Goed Nieuws"... de snelheid zou verhoogd zijn naar 7 MB/s down en 2 Mb/s up. Er is echter niks veranderd en speedtest.net geeft nog steeds 2 Mb/s down en 0,11 Mb/s up aan. Wanneer wordt de snelheidsverhoging nu echt doorgevoerd ???
Nou Adri als je het moet hebben van de waardering die Telfort heeft voor haar trouwe klanten
dan kan het nog wel effe duren.

Ik kreeg gister een SMS met goed nieuws en heb nog steeds 0.72 Mbps.
Binnen Telfort zelf is er blijkbaar grote onduidelijkeid of de snelheids verhoging voor alle Surf & Mail abonnementen geldt.
De ene medewerker vertelt op dit forum dat het alleen geldt voor abonnementen die na april 2012 zijn afgesloten, de andere zegt
dat het voor alle abonnementen geldt.
Het lijkt er nu helaas op dat de snelheid inderdaad alleen voor de abonnementen wordt doorgevoerd die na april 2012 zijn afgesloten.
Wel vreemd dat ze mensen met een ouder abonnement dan toch zo'n sms'je sturen, dat schept toch verwachtingen.

Als je voor een goede prijs wel een hoge snelheid wilt hebben, met dezelfde dekking als Telfort, dan zou je ook eens bij Simyo kunnen
kijken. Die bieden standaard 14,4 Mbp/s, dat is toch wel een ontzettend groot verschil met de 0,7 Mbp/s die ik nu al bijna 5 jaar bij Telfort
krijg. Op deze manier verliest Telfort toch wel de aansluiting met de concurrentie, terwijl Simyo de budget provider is binnen KPN. 

Je hebt gelijk Ron het is de hoogste tijd om eens over te stappen naar een andere provider.

Over 5 jaar zitten we nog op 0.72 Mbps en worden wij als trouwe klant beloont met de inflatie correctie
die bij mij nu al Euro 1.80 is.

De waardering van Telfort voor haar trouwe klanten daar krijg je een goed gevoel van!
Ook hier een sms met de "doorgevoerde" verhoging op mijn bijna 4 jaar oude surf&mail gehad.
Praktisch echter nog geen enkel verschil (gemeten op diverse lokatie's), de snelheid is nog steeds ca. 0,7 Mbps....😕

Hallo Allemaal,

Bij mij is het precies andersom, ik heb ook een oud surf&mail (juni 2011) abonnement en had altijd een snelheid van 0.7mbps.
Nu heb ik geen SMS ontvangen dat het is afgerond maar de snelheid is wel omhoog.

Vrijdag heb ik veel wisselingen in de snelheid gehad, soms 0.2mbps en soms 3.5 mbps.
Nu vermoed ik dat het systeem nog moest leren, ik heb hier contact over gehad met de helpdesk en de verhoging geld voor ALLE PARTICULIERE abonnementen!

Ik heb ook navraag gedaan over die datum in april 2012, dit schijnt voor iets nieuws te zijn, de medewerker kon en mocht hier echter nog niks over vertellen.
Misschien heeft webcare zich hierin vergist😕, Als advies wil ik geven om maandag gewoon even contact te zoeken met Telfort.

Mogelijk is er bij jullie abonnementen achter de schermen iets verkeerd gegaan waardoor de snelheid niet verhoogt is:(.
Ik hoop dat het ook voor jullie snel opgetrokken is, maar de verhoging geld voor alle particuliere abonnementen :D

Succes!

B Oevering
Beste B Oevering,

Bedankt Voor Uw informatie.

Het zou Telfort sieren als zij zelf iemand met kennis van zaken op dit forum vragen duidelijk en juist
zouden laten beantwoorden.

Groeten R. Stam
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Ten eerste mijn excuses voor de verwarring die is ontstaan rondom het verhogen van de internetsnelheid.
Voor alle klanten is de basissnelheid inmiddels naar 7Mbps opgehoogd. Werkt het niet? Dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht

Denise
Hallo Denise,

ik heb zojuist een sms'je ontvangen dat de wijziging zou zijn doorgevoerd. Moest wel even mijn telefoon herstarten en daarna een speedtest gedaan: tussen de 1 en 3 Mbp/s. Het is dus gelukt, bedankt voor je hulp!

Groeten,
Ron
Reputatie 3
Badge +1
@ron.visser,

Wat fijn om te lezen! Heel graag gedaan :)

Denise
Door tussenkomst van Denise van Telfort is de snelheidsverhoging ook hier
binnen 20 minuten voor mekaar!
Na de aankondiging van Telfort dat de snelheid van mobiel internet vehoogd zou worden, heb ik afgelopen vrijdag een sms-bericht gekregen met het goede nieuws. Helaas blijft de beloofde versnelloing achterwege. Zowel bij mijn abonnement als bij het abonnement van mijn vrouw. Meer mensen met dit probleem? Een reactie van Telfort wordt op prijs gesteld. Een oplossing nog meer!
Reputatie 3
Badge +1
@RST,

Heel fijn dat het werkt! Bedankt voor jouw terugkoppeling.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@ron.visser,

De snelheidsverhoging geldt voor alle abonnementen, ook die zijn afgesloten voor 16 april 2012. Mijn excuses als hier onduidelijkheid over is ontstaan.

@marensan,

Welkom op het forum!
Ik heb jouw gegevens ontvangen en zojuist een reset uitgevoerd. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?

Denise
Hallo Webcare,

Ik heb afgelopen vrijdag een sms ontvangen met daarbij de aankondiging dat de internetsnelheid voor mijn mobiel verhoogd zou zijn, maar ik heb ook nog steeds een snelheid van 0.7 mbps.

Kunnen jullie mij vertellen wat ik hieraan kan doen?

Groeten Karen
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Kaat!

Spijtig om te lezen dat je nog niet de juiste snelheid behaald. Ik voer graag een reset voor je uit. Dit heeft er tot nu toe voor gezorgd dat de snelheid wél wordt verhoogd. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Kaat,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op het netwerk, als het goed is heb je hierover ook een sms ontvangen. Kun je jouw toestel over 15 minuten uit- en aanzetten en mij laten of de snelheid is verhoogd?

Denise
@ Denise, bedankt !! Snelheidwinst is doorgevoerd !! :):o

Misschien wel even intern nagaan welke nummers (abonnees) het nu betreft die hier reageren. Jammer dat het niet vanzelf ging, ondanks de ontvangen bereichten per email en sms. Leerpuntje.....
Reputatie 3
Badge +1
@HaTo,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb een wijziging doorgevoerd op het netwerk. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en het over ongeveer 15 minuten nogmaals testen? Graag verneem ik of de snelheid dan wel verhoogd is.

@marensan,

Fijn om te lezen het is gelukt! :)

Denise
@HaTo, Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb een wijziging doorgevoerd op het netwerk. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en het over ongeveer 15 minuten nogmaals testen? Graag verneem ik of de snelheid dan wel verhoogd is. @marensan, Fijn om te lezen het is gelukt! 🙂 Denise

@Denise: Dank voor je (re)actie. Snelheid is na de reset en reboot voor beide abonnementen verhoogd. Ben weer helemaal tevreden.
@ Denise,

Sinds gisteren is na de reset mijn verbinding verhoogd. Bedankt!

Reageer